- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam O II 2,0 TDi jeden rok a auto je více v servisu jak na cetách. např, mám už třetí setrvačník, druhý alternátor, dne smi přestal fungovat "palubní počítač", druhé sání, odchází mi turbo, .......... , ložiska v kolech, při první příležitostí se jí zbavím
Někde jsem viděl fotku údajné čínské Octavie, která měla masku jako nějaký VW. Který model se v Číně vlastně vyrábí - není to náhodou původní Octavia?
Zpočátku auto o kterém se dalo uvažovat, až na pár drobných much. Cena sice hodně přemrštěná, s nízkou úrovní výbavy a některé drobné konstrukční nedostatky, jinak OK. Auto z Číny raději nikdy. Po zkušenostech např. s elektronikou kde zmetkovost dosáhla 30 %, bych si u auta netroufl.
Ty jsi trubec, co ? Dneska je skoro všechno vyráběné v Číně, je tam prostě levná pracovní síla - ale hlavně pro tebe: Autor sám uvádí, že ta auta vyráběná v Číně jsou určena převážně pro čínský trh (ty další nejspíš pro okolí). Snad si nemyslíš, že to v Číně levněji vyrobí a pak to budou ládovat vlakem zpět do ČR ?
Ale že se to prý prodává pod značkou VW to neříká nikdo, páš škoda tam má registraci od Plzeňský škody a tak tam auta Škoda jezdit nemůžou
tak jste to chteli rict? ze aby se prodavala v tamni konkurenci, tak musi panecku trochu lepe vypadat a mit i trochu bohatsi zakladni vybavu...
pak nebude na zemi jiz zadny kzslik. Hlavne, ze se globalni hraci staci napakovat, kdzy jim to trh dovoli. Pak to bude stejne vsem k prdu a planeta pujde do haje
...no a v ČR je symbolem úspěchu černej plast, v lepších případech metla (voe), hlíny (voe), spojler (voe), TDI (voe voe) a točák vocpoda (voe)