Diskuze
Spolehlivost aut: na původu záleží
Děkujeme za pochopení.
iuos
hmm
dnešní auta jsou už tak kompikovaný, že se může vy.rat kterýkoli.. a kdekoli ...
engels
doplnuji
Doplnuji tabulku ŠKODA OCTAVIA COMBI 2,0TDI vyrobena kdykoliv v Maldé Boleslavi. MAm doma a po-se-re se každých 14 dní, závady už nepočítám. 3x setrvačník, 1x alternátor,1x palubní počítač,1x saní turba,1x přepouštěcí ventil spalin, 2x zámek zadních dveří
M
Re: doplnuji
Hele nevím co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že v rámci koncernu VW -Škoda - a Audiny - se vše dělá stejně, jen se díly rozlišují dle kvality, tzn. ty NEJ jsou do Audin kde se nepos..ou, lepší průměr jde do VW, zbytek do škodovek. Může to bejt pravda?
Apropos: http://znacky.katalog-automobilu.cz/
Milan1
KVALITA A SPOLEHLIVOST?
Já jsem z "běžných aut" hlavně prošel renaulty a fordy. Najezdil jsem na nich cca 600.000 Km. Buď jsem kupoval nové nebo předváděčky max. 1 rok staré. Nejlepší ve své době byli Renault 19 (najeli jsme 120.000km), Megane I, Laguna I (najel jsem 190.000km). Matka má Megane dodnes už 11 let asi s 250.000km uplně v pohodě a bez závad.Naopak Laguna II z r.01 byl s.rá.č..Během toho jsme v rodině měli Mondeo I z r.97 a to byl taky s.rá.č a já teď mám Mondeo II a za 2 roky jsem najel 115.000 km a v pohodě. Asi je to model od modelu. Jeden známý má Opla Astru r.98 a v poho a druhý má novou z r.04 a je to s.rá.č .....
M
Re: KVALITA A SPOLEHLIVOST?
;o)))) no jasně že je to model od modelu ;o)
Alex
Re: ...
?? Co jsi tím příspěvkem chtěl říct, že jsi retard? Oka, díky za info...:))
PetaP
u některých výrobců je to fuk
Např. volcvágn může být i ze Země zlata a je to pořád šmejd.
Smějící se bestie
Taková Ochcávka od Škodifky
je šrot na druhou, ať už to zmatlají v kterýkoliv den...
ŠKODA SIMPLY NEVER!
jenom bestie
Re: Taková Ochcávka od Škodifky
já mám na oktávce nalítáné 250 a bez problémů. A to už je druhá
Alfik
ISO
tak se ukazuje, že ISO a podobné pitomosti jsou jen dobrý kšeft pro firmy které se živí zaváděním těch norem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha