Diskuze
Budoucnost automobilů: řidič je na nic
Děkujeme za pochopení.
já
Nějak tomu nevěřim
na to, aby to jezdilo samo, to chce ještě hodně desítek let přípravu. Jednak je to dost nebezpečná polemika a zadalší pěkně drahá. A koho by to taky bavilo, když někam jedu tak jsem nejmíň unavenej jako řidič, jako spolujezdec se dosti nudim a s tím přichází únava. Navíc manuální řízení tam bude muset zůstat, protože nevěřim tomu, že je to schopné trefit se na nějakou poln cestu a zajet tam kam potřebuju. Taky by mě zajímalo jak bych pak auto přemlouval, že má zajet třeba do garáže a jestli tam má jet po čumáku nebo couvat? Jak ho přemlouvám, aby se akorát trefilo ke stojanu k pumpě, atd...
franta
Re: Nějak tomu nevěřim
jojo, pepa ze skladu taky nevěří že rakety lítaj na oběžnou dráhu, cituji: "to je přeci blbost!", svět je holt krutej
vodic
Predloni ?
Jaky predloni ? Predloni nikdo nedojel. Nejdal se dostalo jine auto a po 10km najelo na sutr a zaseklo se. Stanford to vyhral az loni, kdy sice dojel nejdriv, ale zdaleka ne sam.
R2D2_cz
Passat v plné palbě i s fičůrkama
Ty fičůrky na střeše Juniora bude montovat Volkswagen na Passaty standartně nebo za příplatek?
Phantom2005
Jeden z těch DARPA ...
... závodů jsem viděl a věřte mi, že takovému autu bych se nechtěl připlést do cesty. A to byla navigace v otevřeném terénu.
60mil (96km) za 6 hodin v městském provozu? Tak to zní jako čirá utopie.
vodic
Re: Jeden z těch DARPA ...
To si videl asi prvni pokus pred dvema lety. To ty auta opravdu jeste byla hloupa a vetsina bloudila nekde kolem startu, protoze je zmatly dlouhe a hodne kontrastni stiny. Tedy pokud se jim vubec povedlo vyjet. Ale to bylo dano tim, ze tymy mely malo casu na pripravu. V druhem rocniku (loni) uz dojela vetsina. A rozhodne to nebyl otevreny teren. Pokud by auta nepouzivala vyjete cesty, tak by v zivote nedojela. Stacilo, aby se pocitac spatne rozhodnul a auto by letelo ze skaly dolu.
Ebo
jop..
..a pak stačí něakej frustrovanej programátor, kterému ruplo v bedně.. a ven z výrobních linek vyjede pár tisíc aut obohacených o kousek zdrojového kódu, kde se díky tomu po jistém časovém období projeví malá chybyčka, která bude stát každého život..
Brouk Pytlík654
tohle už tu mělo být dávno
Minimálně na dálnicích a pro kamiony tady tohle mělo být dávno! Technologie na to je.
Kamioňáci by jen najeli na dálnici, předali řízení počítači, zapli třeba televizi a mohli odpočívat až do chvíle, kdy dálnice skončí. Beztak jsou na tenhle způsob jízdy už zvyklí. Jediné co odpadne je jednou za minutu mrknout z televize na vozovku.
Šotek
Re: tohle už tu mělo být dávno
Každý rok to testují někde jinde, ale zatím asi pouze na osobních autech. Třeba to jednou takovou soutěž vypíšou pro kamiony bez řidiče (a s nebezpečným nákladem) a bude probíhat na D1.
Hrochomut
Passat s Intel Core Duo?
No tak při známé spolehlivosti PC komponent bych si do takového auta jako spolujezdec raděj nesedal obzvlášť pokud by ten program jel na Windows - nerad bych pak na místě spolujezdce četl v momentě, kdy bude auto zrovna třeba na železničním přejezdu nebo uprostřed rušné křižovatky, na displeji hlášku "Aplikace Driver provedla neplatnou operaci a bude předčasně ukončena" (ale tak blbí zas nebudou )
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...