Diskuze
Octavia za cenu fabie aneb jak jezdí Hyundai i30
Děkujeme za pochopení.
xxxxxxx
I30
Jinak ,jsem jel s Hyundai I30,a můžu říci super jízda,motor nebyl slyšet,v zatáčkách seděl a pohodlí taky.I30 je stavěná na stejném podvozku jako Kia cedd a má i stejný motory.Možná vypadá víc sportovněji než ceed..Ale každému se líbí něco jiného.Ale nekritizuji.jen píšu konečně tu bude nějaká konkurence pro škodu.
W
Prohlídnul jsem si ji,
ale popravdě zklamání. Hlavně designově ve srovnání s Ceedem propadák, předek bez výrazu, zadní světla tam absolutně nepasují. Kvalitativně asi bude tohle auto na úrovni ostatních ve třídě, ale díky hnusnému a hlavně lacinému vzhledu bych do něj nešel.
Celkově korejci mají největší problém s designovou identitou. Když se někdo podívá třeba na auta z nějaké fabriky koncernu VW, vždy najde v designu nějaké společné znaky. Korejci si nechají dělat design jednou tam, podruhé tady, potřetí někde něco okopírují a podle toho to pak vypadá...
Osobně za nejhezčí korejské auto považuji Daewoo Leganza, kterému dělali design italové. Sice měla pár drobných much, ale skvěle antikorozně upravená, motor bez problémů ujel 350 tisíc, prostě kvalitní auto a ani nebylo zase tak moc drahé.
Běžný řidič
Jen řečičky...
Například Kia Ceed prošla testem u řady německých redakcí s velkým úspěchem a vysokým hodnocením a to Němci málokdy vychvalují zahraniční konkurenci. Hyundai asi nebude příliš odlišný. Předsudky se holt budou muset změnit a zájemců se najde dost a dost u nás i v západní Evropě... Samozřejmě v tom nebude jezdit pan "podnikatel", který potřebuje prestižní značku jako vyjádření "své úžasné osobnosti a postavení".
xble
Re: Jen řečičky...
závidíš úspěšným, že si koupí auto, které opravdu chtějí? Že si nemusí kupovat nějaké asijské náhražky?
Stíhací bombardér Havel
pro pomalejší
1/ Hyundaie jsou za ty peníze dobrý auta
2/ Hloupější část škodováků může být ráda, že tu je taková konkurence, protože pak možná dostanou ke svojí vysněné škodovce v základu stěrače a volant.
Rienzi
Re: pro pomalejší
ad1 - dobry auto je neco jinyho
ad2 - kdepak, skodovaci budou kupovat korejskej srot a skodvky se budou prodavat na zapade jako levny auta pro prekariat
Příspěvek
garančka
Je to mizerne levne zbozi pro ceskou luzu a armadu nezamestnanych v Nemecku a ve Francii. Kdo srovna zaruky, vi hned, co je to za smejda. Ale ceska luza vidi nove auto za 350 tacu a koupi.
ACE
Re: garančka
To seš teda expert, šmejd se většinou pozná podle toho jak se sype a jak jezdí a ne podle toho kolik stojí, nebo ze který je země. Asi máš skvělýho tureckýho rendla z druhý ruky, že tě tak sejří nový a lepší auto za stejnou cenu.
Arth-
Ten reklamní slogan už tady jednou byl...
teda ve stejném duchu. Ale tehdy chválili Wartburga... že je to jako úžasně velký auto za úžasně malou cenu... obávám se, že to bude stejný: za pár let bude terčem posměchu a majitelé budou zapírat, že ho doma mají... Konkrétní volba je na každám, ale cítím se Evropanem takže trvám na tom, že budu jezdit evropským autem... osobně Němce "nemůžu", takže jezdím Fiatem - ale to už je každýho věc. Šikmovokýma autama ať jezdí šikmovoký řidiči...
kraken
Re: Ten reklamní slogan už tady jednou byl...
Ale Wartburg byl opravdu úžasně velký auto, ten mi odvozil materiálu, nedám na něj dopustit!
uzycek
vyzkouseli auto
ale fotky maji z propagacek..
teda krom te jedne z interieru....
novinka jak cyp a... skoda mluvit
CAINEM
To ma do Octavie II hodne daleko
a nejlepší je stejně moje auto, i kdyby o byla česká tříkolka :)
jk
Re: To ma do Octavie II hodne daleko
To máš sice pravdu, na fabii ale stačí bohatě
von kleist
velky jako oktavka?
Delkou ma tedy blize spis ke 120ce - 4254 vs. 4200 mm. Koktavka ma cca 4570mm. V delce je ten rozdil videt na prvni pohled. Ale ma zas malicko vetsi rozvor. Jinak 80kW je pro 1.4 hezke cislo.
X
Re: velky jako oktavka?
Koktávka je o něco delší kvůli baťohu. Já raději uvítám víc prostoru v kabině, než velikost kufru Koktávky na úkor pasažérů Např. Hyundai Getz je kratší než Fabia, ale má uvnitř víc místa pro posádku
Beerdy
Tenhl ečlánek asi nepsal náš oblíbený PR pisálek v žoldu Mladé Boleslavi,co?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč