- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
konečne sem po přečtení příspěvku zjistil jak se řadí neutrál. a furt sem si rikal jak se to dela
Líbí se mi fotky i video. Do textu bych dal asi víc emocí a zážitků. Co se týče Lamborghini. Jsem rád, že je jich v ČR vidět čím dál tim víc. Alespoň tu bude za pár let pár ojetin na prodej. Gallardo má supr zvuk a hodně článků mluví o jeho výborné ovladatelnosti. Bože jak já bych si ho chtěl projet. Víc takových článků. Je to inspirující. Motivuje mě to víc makat. Alespoň abych se mohl dostat na nějakou tu projížďku.
V impexu to pujcujou. Jenm je potreba zaplatit zalohu 700 000kc (spoluucast na pojisteni v pripade nehody)
co zapomněli, že už jim je čtyřicet. Nepohodlný, není z toho vidět, kufr to vlastně nemá - ani ty golfový hole do toho člověk nenaskládá, pořád to očumujou lidi. Policajti to stopujou už z trucu... Ještě chybí značka s čísly typu 1111 nebo 0007 nebo tak něco.
...Lambo či Fer jsou auta úplně na nic. Nepohodlné, pro naše silnice nepoužitelné, navíc nepraktické. Za cenu 7 milionů dostanete uřvanou věc, se kterou se, díky retardérům, nedostanete např do Pařížské ulice v Praze. Za jednu cestu z Prahy do Brna přijdete o sluch,odrazíte si ledviny a u tratíte 2.500 za benzín. Oproti tomu třeba Bentley GT Cont. nabízí za 5mil srovnatelnou dynamiku motoru, místo pro čtyři lidi, nesrovnatelně větší pohodlí a subjektivně hezčí design.
To mas pravdu hochu, napr. v Kii Picanto by ta cesta do Brna vysla o hodne levnejc, asi na 240 Kc a do Parizske ulice by ses taky dostal. Posli jim do Lamborghini svuj chytry postreh a oni zastavi vyrobu.
Když tady reportér stále popisuje, jak sedá za volant různobarevných Lamborgini, mohl je vyfotit i zevnitř, ať je vidět, jak ten volant vypadá.
proč tohle auto zkoušeli proboha na okruhu kde to na víc jak 120 stejně nerozjedou? Ať si kdo chce co chce říká, to Lambo se na tom "samá-zatáčka-žádná-rovinka" okruhu muselo dost trápit.
...a navíc pořád jen na dvojku ...
Mozna proto, ze na okruhu je mezi autem a betonovou zdi jeste par pneumatik. Kazdy neni profik, aby ukociroval tolik koni na silnici nebo ve 300km/h kdekoliv.