- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
casy,ked kazda znacka automobilu predstavovala urcity stat,kde sa vyrabal su uz minulostou,dnes sa ani diva svina nevyzna odkial pochadza to ci ono auto.su to len skladacky xxx vyrobcov automobilovych dielov a sucasti.cize dnes najst original nie je mozne,snad okrem ferrari.
VWŠkodě tento tah přeji.Jsem možná jediný který toto přeje upřímně,ale jedná se o českou značku tak proč se nepřidat k TPC,Kie,Nisanu,a ostatním.Jen by jsem si přál aby si dokázali ohlídat kvalitu výrobků aspoň na stejné úrovni jako je v mateřském závodě.
Ať se dělá kde chce. Škůdkaři si ji koupí. (a dobře jim tak) Je to low-end, tak není důvod k high-end postupům.
Úspěšní odboráři postupně dosáhnou svého:))) a Jahn výrobu celou posune na Východ
Na kvalitu se nehraje, hlavne ze to bude levny.. doufam, ze to nebudou tahat z Indosky sem, i kdyz kdo by si dnes koupil Fobii. ....
Místo krytu motoru by na rozmlácený silnice bylo lepší na Fabii namontovat aspon 15" kola
Nakoupěj tento šrot v Indii, dají do akce již od 239 999,-a česká zákazník utlouct se o to čepicema!
Nová Octavia se jmenuje Laura protože se tam prodává i stará? To snad u nás taky, ne? A řiká se prostě Octavia 1, Octavia 2, tak nevim proč by tohle Indům mělo dělat problém
Tak si vyndej hlavu z a premyslej: Prodava, opakuji PRODAVA se u nas Octavia I ?
Doslo ?
To je ale vošklivý autíčkoo Ano, kupovat si ho nemusím, nikdo mi ho nenutí atd. ale vyjádřit svůj názor na jeho vzhled snad můžu, ne?
Je to vobluda ;) Stejne jako prakticky vsechny auta typove mladsi 3 let. Desingn se ubira opet k jakysi podivny krabicovitosti navic rizly sikmookem :x