- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
porad mam pocit ze abs nebrzdi. dnes sem se o tom o5 nekolikrat presvedsil kdyz jsem dobrzdoval na mokru i vocima. mam jeste auto bez abs a mam pocit ze tam mam brzdeni mnohem vic pod kontrolou.
Vic pod kontrolou je to bez abs urcite. Ono to abs ani neni kvuli brzdny draze, ale kvuli tomu, ze auto zustava +- ovladatelny se zahamtnutou brzdou, coz je pro vetsinu ridicu prinos... Abs se muze chovat divne na velkych nerovnostech, ale na mokru by nemelo....
Celej tenhle test je o ničem. Jestli to testovali na Accordu, tak je opravdu překvápko, že na 185 gumách byly jízdní vlastnosti špatný, když má od výrobce předepsaný 205...
Cetl jsi vubec ten clanek? Je tam jasne napsano, ze test probihal na veze Kia cee´d .
Lepší jízdní vlastnosti možná zaznamenali soudruzi na letišti v Německu, ale na silnicích v ČR to je asi jinak. Vzhledem ke stavu silnic je lepší mít široké gumy, které aspoň trohu drží a nezapadnou do všech děr.
Myslel jsem, že za současný ideál se považuje 90/60/90.
Vzhledem k tomu, že "Německý autoklub ADAC vyzkoušel pět různě širokých pneumatik na stejném voze.." mi chybí informace o zbylých třech rozměrech. Tabulka který rozměr jak na tom byl. V článkou jsou pouze 185 a 225. To jakože užší kola jsou 185 a širší 225? Jiné nejsou? A co si z toho vezmou češi kde polovina jezdí na 165/75?
Tak ty zbyvajici rozmery jsou celkem logicky 195/60, 205/55 a 215/45... Muzes mi verit, ten clanek mam doma v originale
objevili ameriku :) Mam 225/45/17 a tu vyssi spotrebu klidne obetuju za o hodne lepsi jizdni vlastnosti, k tomu jeste sportovni tlumice a sedí jak přibité..a komfort v tom taky je, né že né
Jo jo, zase jeden, co pro 50/90/130 potrebuje o hodne lepsi jizdni vlastnosti a k tomu jeste sportovni tlumice. A co rikas na to, ze diky vetsi hmote na kolech se ti taky adekvatne snizi dynamicke vlastnosti ?
...daleko míň v zimě když jezdím se 195/65 než v létě kdy mám obutý 230/45 ;o)
A nebude to tím že na to zimě tolik nešlapeš, protože ty zimáky na silnici nedržej?
No když jsou údajně užší pneu pohodlnější, tak to je vlastně velká výhoda těch Škoda social edition... možná by stálo za to tam cpát 12" nebo rovnou galusky... ne?
No jasně, taky je pohodlnější chytit švihadlo a pár rychlými pohyby prosvičit zápěstí než složitě mačkat a "hledat" knoflíky na el. stahování oken. Navíc vítr ve vlasech a létající obsah vnitřku auta je taky taky mnohem pohodlnější než složitě a draze poustět klimošku. Je fakt, že pak nemá smysl podobný nepohodlný věci do Škodovek vůbec dávat...
Ta 2% narustu mi pripadaji opravdu nizka. Pokud zvysim o 15% sirku kpneu, tak se mi dojezd ze 100 na 80 snizi o 10% ( pri snizeni na nizsi rychlost bude rozdil vyssi ) a presto je uvedeno, ze se spotreba zvysi jen o 2%. Pritom nejen ja mam overeno, ze uz jen prechod ze 195 na 205 zveda spotrebu o cca 0.4-0.5l/100 km.
opravdu budes resit pul litru nafty na sto?:)
Co to je proboha za clanek? Na tohle staci znalosti z fyziky urovne zakladni skoly.