Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak si sednout v autě bezpečně

Zcela nebezpečné je v autě sedět nepřipoutaný a spoléhat přitom na spásu v podobě nafouknutého airbagu. Nebezpečí představují také nohy spolujezdce natažené nahoře na palubní desce a velkému riziku čelí děti, které nejsou v bezpečnostní sedačce. Ohroženo je nejen jejich zdraví, ale také bezpečí dospělých na předních sedadlech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bitch

13. 7. 2007 11:13
Dalsi

clanek ktery ma velky smysl... ;-D By me fakt nenapadlo ze bez pasu mam vetsi sanci se zabit kdybych si to neprecet na idnes... OMG

0 0
možnosti
ŽP-D

Želví power - dresing

13. 7. 2007 15:15
Re: Dalsi

To bys koukal kolik blbců si myslí, že jsou v bezpečí díky airbagům. A to ještě řeknou:"bych se zapřel rukama":-)

0 0
možnosti
PK

Hekynen

13. 7. 2007 9:31
Ti jsou zase chytří...

Jak donutit dítě, aby během 12-tihodnové jízdy (a přes noc) neusnulo a sedělo zcela správně rovně a strnule? Já vím - nechat ho doma, ale to by se mu to moře asi moc nelíbilo...

0 0
možnosti

Já 1.

13. 7. 2007 9:39
Re: Ti jsou zase chytří...

a jak je to dítě velké? Jasně, není to jednoduché, u dětí do 36 kilo je to v poho, protože existují sedačky se sklápěním, ale co pak? Pak je to asi opravdu spíš o štěstí, navíc spící osoba se není na náraz připravena, přece jen člověk podvědomě zpevní svaly před nárazem, ale když spí, tak to neudělá a setrvačnost má o to větší negativní účinky.

0 0
možnosti
LS

myshaaak

13. 7. 2007 9:13
Video

Chtělo by to video, aby to řidiče trklo. Jenom v textu si to málokdo umí představit...

0 0
možnosti

xxx

13. 7. 2007 1:47
A už to maj za sebou ...

;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...