- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konec jaguaru započal modelama kombi,a pekelná kombinace je Jaguar v kombíku + diesel
jo, ted uz jen muzeme cekat, kdy se na nej vrhnou tuneri...
Domnívám se, že prodej by automobilkám mohl jen prospět, jelikož hořší management než byl ten, který měly posledních pár let, snad ani nelze najít. Ford automobilky prakticky zlikvidoval, odnesl to zejména tradiční a konzervativní Jaguar, který dlouhodobě ztrácí na ostatní premiové zančky nejen technikou, ztrátou image, ale i absencí nových atraktivních modelů. Jaguar navíc utratil zbytečně velké finance za neúspěšný vstup do F1, které mohl využít na vývoj nových modelů. To, že potenciál má, potvrdil nový XK, bohužel na ostní nezbyly prostředky. Modely X-Type, S-Type, nejen, že neoslnili, ale jsou i vyloženě špatnými vozy. Land Rover je zatím ziskový, ale co se stane, až opadne módní vlna SUV nad kterýma se navíc vznáší hrozba nových přísných ekologických předpisů si asi každý domyslí...
To je sice pravda ze jaguar se postupne staval prodelecnym ale musis se zeptat proc tomu tak bylo.Sam ford stracel neuveritelny prachy na svych autech kterym se porad neco nicilo.Mozna proto nebyly penize na jaguar.Ale pravda je i to ze tam byli zbytecny investice do F1.Doufejme ze se jaguau ujme nejaka dobra znacka a bude to znovu ta luxusni znacka na kterou jsme zvykli.
...s ohledem na zmiňované dvě automobilky a ceně cca 1,5 mld USD, tak je to docela směšné. Je pravda, automobilka je v mínusu, ale tato cena? 1,5 mld stojí cca 30% české pojišťovny...která je pravda hooodně zisková, ale je to česká firma na malém českém trhu....