- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
neměli by ho nejdřív poslat na technickou ?
Souhlasím s vývojem těchto vozidel, ale dnes jsou zcela nereálné. Zajímavé na foto je vozidlo bez 5 m přívěsu a o ceně projektu ani ň.Kdyby si to mistr měl financovat ze svého asi by nevyjel ani z garáže.
Když budeš rychlej, stihneš se mu v Brně postavit do cesty a on do tebe může zcela reálně nabourat. Cena je vysoká, na rozdíl od první parní lokomotivy, která byla tak levná, že si jich chalupníci v Krkonoších vyráběli po večerech stovky...
Když někdo spotřebuje více energie na výrobu solárního panelu než kolik energie ten panel pak vyrobí tak je hňup.
Tohle je uz hodne starej evergreen, ovsem nepravdivej. To platilo kdyz se s panely teprve zacinalo. Ted maji mnohem vetsi ucinnost a zivotnost. Uz si nepamatuju presna cisla, ale vyrobi mnohonasobne vic, nez je potreba na vyrobu. Aby ne, kdyz panel vydrzi i 50 let.
Je to dobry clanek a vynikajici TV reportaz na mnohem vyssi urovni nez o te sama udalosti ve zpravach na Prime, kde si neodpustili par nejapnych a silne nekvalifikovanych komentaru..
Pro Neznalky, redakce pracovala s informaci a formulacemi z tiskovky. Certifikaci se ma zrejme na mysli, ze se presne vi kolik ten Svycar doma pustil do site stavy ze sveho fotovoltaickeho panelu kterou nahrazuje to co nacerpa po ceste ze zasuvky..
To tady těm místním génium nevysvětlíš...
To je zas výtvor redaktorů. Páni redaktoři můžete vysvětlit jak se rozezná "certifikovaná elektřina" od normální "obyčejné" ?
staci koupit filtr zeleny elektriky, dat do zasuvky a odebiras jen zelenou elektriku. v rakousku se to prodava davno
Jo certifiikovano a zpristupneno ? A netahne si za sebou to auto treba jeste prodluzku ? Bych chtel videt, jak by slunecni energii adresne smerovali do te spravne zasuvky. Nehlede na to, ze rozhodne cely svet nema spolecnou sit. Leda tak Evropa a to jeste jen cast. Jinak receno dalsi adept na titul "kravina roku".