Diskuze
Ojetý Mercedes A: vyspělý trpaslík
Děkujeme za pochopení.
Andee
Jj...
Super auto. Koupil jsem ho jako druhý auto manželce, 170 CDI v plný výbavě s klimou, nezávislým topením, vyhřívanými sedadly atd... a pro ženskou je to naprosto ideální volba - auto s délkou Fordu Ka a kufrem, do kterého pohodlně složí kočárek. Jedinej mínus je, že nejde vypnout airbagy u spolujezdce s jinou, než origoš MB sedačkou, takže jsem dočasně nechal vypojit celou jednotku. Co se týče servisu, tak teprve uvidíme, zatím jsme s tím najeli pár tisíc kilometrů, ale má z Německa najeto 38 tisíc, takže je jak nový... spotřebase u 66kW turbodieslu 1680ccm pohybuje v rozmezí 5-7 litrů podle stylu jízdy. 6-6,5 bude dlouhodobější průměr.
Andee
Re: Jj...
K jízdním vlastnostem - na dobré silnici to nemá chybu. Ve 160kmh mám z toho auta pořád lepší pocit než z jakékoliv jiné "nákupní tašky" při 120kmh. Horší je to s vyjetými kolejemi, na nich vzhledem k předepsaným pneu 195/50 celkem tancuje.
graben
mercedes???
Tomuhle se přece nedá říct mercedes, chudáka přibližovadlo převrátili, pak to narvali elektronikou aby se to znovu nepřevrátilo a chtěj tomu řikat auto - dokonce Mercedes. 600 SEC je auto a taky Mercedes - tohle je shit.
Willy321
Sedmiletý mercedes a 66 tisíc km
Nemohl by redaktor uvést, kolik mělo auto najeto před stočením tachometru?
Ne
Re: Sedmiletý mercedes a 66 tisíc km
Zrovna Acko by takovy najezd klidne mohlo mit. V Nemecku techle aut jezdi spousta jako dalsi auto na nakupy do mesta a obecne ruzne pojizdecky.
Rienzi
Jedine novej
"Extravagantní auto je ještě zajímavější jako ojeté, protože stojí polovinu toho, co nové. A navíc: sedm let provozu na něm není znát."
Blbost! Sedm let provozu je znat na kazdym aute!
Slibil jsem my holce, ze dostane za statnici petiletou A3 (tech pet let s ni jezdila jen manzelka, audina byla ve vybornym stavu), ale holka koukala zasnene po tomhle "Acku", tak jsem ji koupil novou eleganci 160. Zajizdel jsem ji. Jako rodinny auto v zadnym pripade, nejvejs tak pro zenskou s malym ditetem... Jo, je to auto pro zenskou, ale spica! Hlavne pri parkovani. Holka s nim suverene couvne i do ty nejmensi mezery, s audinou, ktera je o pul metru delsi, by to holka tak lehce nezvladla.
Prdlinka
Re: Jedine novej
Ty vole ja jsem za statnici dostal houbec a moji synove dostali za statnici pusu od mamy. To zasnu jak se casy meni.
old fashioned Vince III....
srovnávat Daimlera se Škůdkou
je trošinku silnější káva
Rienzi
Re: srovnávat Daimlera se Škůdkou
proc ne? jako z komara velblouda...
Žokej Balabán
Ach to počítání!
Porovnání s Fabií nějak autor po početní stránce nezvládl.
Žokej Balabán
Ach to počítání!
Máte tam chybu v číslech. Porovnání s Fabií autor nějak po početní stránce nezvládl.
halik
opisy technickych parametru
"Při porovnání se Škodou Fabia (dnes už bývalé generace) to vynikne
nejlépe: škodovka měří na délku 3,96 a rozvor mezi koly má 2,46 metru;
Áčko měří o 3,85 centimetru méně (3,57 m), ovšem rozvor má menší o
pouhé čtyři centimetry."
Zvlast to prvni srovnani mi hlava nejak nebere. Nechapu, proc se redaktori stale snazi informovat o technickych udajich formou skoro "povidky". Nestaci jen zkratka suche pragmaticke konstatovani a vycet?
Žokej Balabán
Re: opisy technickych parametru
S Vašim názorem souhlasím. Nějak se mi nedařilo můj příspěvek poslat, tak jsem ho psal znovu a potom je tam dvakrát. Akorát obdivuji, že se Vám to chtělo celé rekapitulovat! Je vidět, že autor rychle něco napíše a ani to po sobě nečte. To by se placenému redaktorovi stávat němělo!
all_the_way
Vyspělý trpaslík áááno
není to náhodou ten, co byl v losím testu horší než Trabant???
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...