- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super auto. Koupil jsem ho jako druhý auto manželce, 170 CDI v plný výbavě s klimou, nezávislým topením, vyhřívanými sedadly atd... a pro ženskou je to naprosto ideální volba - auto s délkou Fordu Ka a kufrem, do kterého pohodlně složí kočárek. Jedinej mínus je, že nejde vypnout airbagy u spolujezdce s jinou, než origoš MB sedačkou, takže jsem dočasně nechal vypojit celou jednotku. Co se týče servisu, tak teprve uvidíme, zatím jsme s tím najeli pár tisíc kilometrů, ale má z Německa najeto 38 tisíc, takže je jak nový... spotřebase u 66kW turbodieslu 1680ccm pohybuje v rozmezí 5-7 litrů podle stylu jízdy. 6-6,5 bude dlouhodobější průměr.
K jízdním vlastnostem - na dobré silnici to nemá chybu. Ve 160kmh mám z toho auta pořád lepší pocit než z jakékoliv jiné "nákupní tašky" při 120kmh. Horší je to s vyjetými kolejemi, na nich vzhledem k předepsaným pneu 195/50 celkem tancuje.
Tomuhle se přece nedá říct mercedes, chudáka přibližovadlo převrátili, pak to narvali elektronikou aby se to znovu nepřevrátilo a chtěj tomu řikat auto - dokonce Mercedes. 600 SEC je auto a taky Mercedes - tohle je shit.
Nemohl by redaktor uvést, kolik mělo auto najeto před stočením tachometru?
Zrovna Acko by takovy najezd klidne mohlo mit. V Nemecku techle aut jezdi spousta jako dalsi auto na nakupy do mesta a obecne ruzne pojizdecky.
"Extravagantní auto je ještě zajímavější jako ojeté, protože stojí polovinu toho, co nové. A navíc: sedm let provozu na něm není znát."
Blbost! Sedm let provozu je znat na kazdym aute!
Slibil jsem my holce, ze dostane za statnici petiletou A3 (tech pet let s ni jezdila jen manzelka, audina byla ve vybornym stavu), ale holka koukala zasnene po tomhle "Acku", tak jsem ji koupil novou eleganci 160. Zajizdel jsem ji. Jako rodinny auto v zadnym pripade, nejvejs tak pro zenskou s malym ditetem... Jo, je to auto pro zenskou, ale spica! Hlavne pri parkovani. Holka s nim suverene couvne i do ty nejmensi mezery, s audinou, ktera je o pul metru delsi, by to holka tak lehce nezvladla.
Ty vole ja jsem za statnici dostal houbec a moji synove dostali za statnici pusu od mamy. To zasnu jak se casy meni.
je trošinku silnější káva
proc ne? jako z komara velblouda...
Porovnání s Fabií nějak autor po početní stránce nezvládl.
Máte tam chybu v číslech. Porovnání s Fabií autor nějak po početní stránce nezvládl.
"Při porovnání se Škodou Fabia (dnes už bývalé generace) to vynikne
nejlépe: škodovka měří na délku 3,96 a rozvor mezi koly má 2,46 metru;
Áčko měří o 3,85 centimetru méně (3,57 m), ovšem rozvor má menší o
pouhé čtyři centimetry."
Zvlast to prvni srovnani mi hlava nejak nebere. Nechapu, proc se redaktori stale snazi informovat o technickych udajich formou skoro "povidky". Nestaci jen zkratka suche pragmaticke konstatovani a vycet?
S Vašim názorem souhlasím. Nějak se mi nedařilo můj příspěvek poslat, tak jsem ho psal znovu a potom je tam dvakrát. Akorát obdivuji, že se Vám to chtělo celé rekapitulovat! Je vidět, že autor rychle něco napíše a ani to po sobě nečte. To by se placenému redaktorovi stávat němělo!
není to náhodou ten, co byl v losím testu horší než Trabant???