Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejrychlejší 911 všech dob oficiálně: Porsche 997 GT2

Nejrychlejším Porsche 911 bude od letošního podzimu verze GT2. Na stovce je za 3,7 sekundy a rozjede se hodně přes tři sta. To vše za cenu kolem 5,5 milionu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4

21. 9. 2007 17:12
4444

ale nejrychlejsi porsche je gt1;-O

0 0
možnosti
WW

Wulpes

21. 7. 2007 12:25
Krása....

jo je to krása, těžko hledat hezčí sporťák. Tdyž sporťák, tak 911, když offroad, tak Defender a na běžné ježdění jedině Subaru. A oktáfku v 1.9 TDI si klidně nechte - je to předraženej krám.

0 0
možnosti

Martin

21. 7. 2007 11:46
Re: kýýýýýýýýýýýýýýýččččččččččč 997

tak škodovka se neda srovnavat s jakymkoliv jinym zapadnim autem a uz teprve ne s porsakem. kdyz mas porse je jasny ze mas jeste jiny auto na bezny jezdeni a s kufrem a hlavne pokud bych chtel auto co jede a melo by mit 4 mista k sezeni a nejakej kufr tak to urcite nebude oktavka a porad lepsi ostrejsi audina v avantu nez oktavka rs a svezeni,kufr a kvalita uplne jina.

0 0
možnosti

boleslavák

19. 7. 2007 20:22
kýýýýýýýýýýýýýýýččččččččččč 997

Lidi neblbněte. To porše 997 vypadá dobře ale co vám může mimo dvoustovky na dálnici nabídnout ? Kdo má rozum a má rád sportovní nařádí koupí si jako já Octávii RS. A u Octávie RS navíc získá pět míst a slušnej kufr kterej u porše nenajdete.

----...)))) Sympli Clever [>-][>-][>-]

0 0
možnosti
H

hives

19. 7. 2007 21:37
Re: kýýýýýýýýýýýýýýýččččččččččč 997

To si delas srandu nebo to myslis vazne srovnavat tyhle 2 auta?8-o

0 0
možnosti

ples

19. 7. 2007 18:43
Miluju...

...porsche. Snad od narozeni. Bohuzel, doba je takova, ze kdybych na neho (nahodou) nekdy mel, bal bych se ho koupit. Ihned bych byl obvinen ze snobstvi, nabubrelosti, elitarsvi...a buhvi co jeste. A skrabance bych nestacil pocitat a platit.

0 0
možnosti

boleslavák

19. 7. 2007 20:26
Re: Miluju...

To já chtěl tři roky Octávii RS a až letos byla v AAA za dobrej peníz //// R.V. 2002 najeto 56 tisíc KM po velkým servisu s dokladem //// za 350 tisíc korun. Porše bych nikdy nechtěl hlavně kvůli ty spotřebě a že to porše nemá slušnej kufr. [>-][>-][>-]

0 0
možnosti
TB

Adolf Hitler , mistr světa F1

19. 7. 2007 16:05
to si opravdu někdo v roce 2007

koupí auto , které vypadá jako vyrobené v 60. letech ? :-P

0 0
možnosti

ujuj

19. 7. 2007 16:53
Re: to si opravdu někdo v roce 2007

tžo se na net dostane fakt kazdy ubozak co haze lopatou a nema na takovou karu?:-P

0 0
možnosti

Lojza

19. 7. 2007 16:03
to je nejlepčí

Kupte si volové radši nejlepčí auto na světě a to je stříbrná octáfka f červeným tédéíčku f metle a hlínách. Ten brutální krouťák vodspodu ničím nenahradíš.

0 0
možnosti

ujuj

19. 7. 2007 16:55
Re: to je nejlepčí

to se musite porad opakovat----v kazdem clanku o autech se najde stejny jouda.... je to uz trapny,....jooo to revo to byla aspon trida....ale ty jsi jen  lojza,,,,

0 0
možnosti
EV

ACOHON

19. 7. 2007 12:36
krása

Jo jo, Porsche je prostě nádhera....nádherná klasika......ze všech sporťáků pro mě ten nej......Ferrari má kdejakej jouda z Berouna (Leoši, sorry:o))) ), ale Porsche je prostě Porsche......kvalitně udělaný sportovní auto se skvělou technikou a pořád tak krásně stejným designem........hmmmmm.........tomu bych rad udělal místečko v garáži.....:o))))))))

0 0
možnosti
KD

AssA

19. 7. 2007 15:08
Re: krása

Já bych pro něj udělal extra garáž, s logem automobilky v dlažbě před vjezdem :-)

0 0
možnosti

luk

19. 7. 2007 10:39
**

:-):-), proc si to po sobe neprecte, uplne to kazi dojem clanku:-)

0 0
možnosti

AssA

19. 7. 2007 10:05
Porsche bych bral.

Je to léty ověřená koncepce a alespoň podle prodejnosti velmi kvalitní. A na české silnice je podle mne daleko účelnější než supersporty. Navíc tahle verze je podle mne jedna z nejhezčích.V

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...