Diskuze

Škoda bude poprvé vyrábět diesely, chystají se nové silné 1,2

Výroba motorů v mladoboleslavské Škodě Auto podstatně vzroste a do výroby se dostanou další typy. Uvádí to týdeník Ekonom v čísle, které vyjde ve čtvrtek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

X

24. 7. 2007 10:08
5-ti válec 1.2

Podle mě ve Škodofce chystají nový 5-ti válec 1.2, který bude dosahovat výkonů nynějších 1.6 R^ ještě to můžou osadit turbem a dát do OII a FII RS

0 0
možnosti

RUBO

23. 7. 2007 20:52
1.2

1.2 HTP je dobrej motor... do sekačky..:-)

0 0
možnosti

H.

20. 7. 2007 8:46
Škoda 1,2 diesel? To je nejlepší fór dne

;-D;-D;-D;-D Škodovka po ránu dobře pobavila ;-D;-D;-D Proste se stále drží hesla: škoda ji koupit....

0 0
možnosti

fu

20. 7. 2007 11:28
Re: Škoda 1,2 diesel? To je nejlepší fór dne

Tos četl kde?

0 0
možnosti

19. 7. 2007 19:57
1,2

Já jsem jezdil s Fábkou 1,2 HTP 40 kW - jako služební. Bylo to v pohodě, měl jsem tam i klimu :-) Vcelku to bylo dobré do města, ale mimo to byl děs. Blbě se s tím předjíždí, nemá to zrychlení a táhnout se za návěsem půl hodiny by nebavilo nikoho. Osobně bych si to nekoupil, ale pokud bych někdo chtěl auto jen na popojíždění po městě, je to jedna z mnoha variant. [>-][>-]

0 0
možnosti

individual

20. 7. 2007 7:28
Re: 1,2

No, s Fabkou 1.2 40kW mam taky zkusenost jako se sluzebakem, najezdil jsem s ni nekolik tisic km.

Ten motor + prevodovka jsou vyladeny do vysokych otacek, aby to jelo. A je pravda, ze kdyz se na nalnici rozjede, umi si podrzet 150 km/h - samozrejme ne do kopcu a jen s ridicem, zadny naklad ani dalsi lidi. Na predjizdeni to ale neni ;). Tehdy jsem jako soukrome auto mel Mondeo 1.8i a tak jsem ve Fabce porad koukal, jestli nemam zatazenou rucni brzdu :D.

Pohroma pro zamestnavatele nastavala u benzinky. Ty vysoke otacky nebyly zadarmo, Fabka zrala stejne jako muj nynejsi sluzebak Octavia II 2.0i, tzn. 8-9 litru!!!

0 0
možnosti

Hefaistosh

19. 7. 2007 17:43
Je mi

jedno jaký to bude mít objem,ale sem zvědavej na životnost.Turba u jakýhokoliv auta sou docela náchylná.

0 0
možnosti
MU

Mak1

19. 7. 2007 14:01
Ba ba

objem ničím nenahradíš :-)

0 0
možnosti

Chytry Chlapec ze Sousedstvi

19. 7. 2007 16:53
Re: Ba ba

Nahradis, treba turbem, ty masturbo.

0 0
možnosti

Fitipaldi

19. 7. 2007 11:11
problém je v hmotnosti

Tím, že se do aut cpe plno blbostí, je váha značná. Pak je potřeba výkonu, síly a kroutícího momentu vysoká. Z fyziky F=m*a , Mk=F*r, P=Mk*omega. Z toho plyne potřeba vozy zlehčovat. Pořád se používají oc. plechy. Lehší by však byl laminát a i hliník(bohužel u něj dochází k mezimolekulární korozi, výrobky jsou náchylné na pevnost a opotřebení), příp. plasty s tvarovou pamětí-už se dělají blatníky, které po deformaci se vrací do původního tvaru. Další záležitost je budoucnost v rekuperaci energie(při brždění), snižování všech druhů odporů(ložiska, kluzné materiály, spec. povrchy), zvyšování účinnosti tep. i mechanické(turba, kompresory), využití sol. energie a celá řada dalších možností. Uvidíme.

0 0
možnosti

regazzi

19. 7. 2007 11:14
Re: problém je v hmotnosti

Hele, Fitipaldi, ukaz mi material, ktery ma srovnatelnou zpracovatelnost, pevnost a je cenove srovnatelny jako ocel.:-)

0 0
možnosti
OF

Andee

19. 7. 2007 10:58
Hehe

1.2 do Passatu... dneska je Apríl nebo co? ;-D

0 0
možnosti

Vocour

19. 7. 2007 11:02
Re: Hehe

Co by ne, celý Passat bude z hliníku. Bohužel bude na našich silnicích potřebovat 1x za půl roku kompletní repasi ;-)

0 0
možnosti
EE

engels

19. 7. 2007 10:52
))

v roce 2012 se mají objevit jednoválce 0,2 tetraturbo, objem mičím nenahradiš 

0 0
možnosti

Vocour

19. 7. 2007 10:55
Re: ))

Prodávat se budou už s integrovanou nádrží na PHM, kterou nebude nutno doplňovat. Na benzince si koupíte pokaždé nový motor a pod kapotu ho jen zaklapnete ;-)

0 0
možnosti

Fitipaldi

19. 7. 2007 10:04
Aneb slunce seno ...

Když oni kachličky, tak my .... Když oni jedno turbo , tak my BITURBO.

0 0
možnosti

Vocour

19. 7. 2007 10:10
Re: Aneb slunce seno ...

... aby se nám to mohlo bisrath... a servisy se nenudily...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...