Diskuze
Škoda bude poprvé vyrábět diesely, chystají se nové silné 1,2
Děkujeme za pochopení.
X
5-ti válec 1.2
Podle mě ve Škodofce chystají nový 5-ti válec 1.2, který bude dosahovat výkonů nynějších 1.6 ještě to můžou osadit turbem a dát do OII a FII RS
H.
Škoda 1,2 diesel? To je nejlepší fór dne
Škodovka po ránu dobře pobavila Proste se stále drží hesla: škoda ji koupit....
Já
1,2
Já jsem jezdil s Fábkou 1,2 HTP 40 kW - jako služební. Bylo to v pohodě, měl jsem tam i klimu Vcelku to bylo dobré do města, ale mimo to byl děs. Blbě se s tím předjíždí, nemá to zrychlení a táhnout se za návěsem půl hodiny by nebavilo nikoho. Osobně bych si to nekoupil, ale pokud bych někdo chtěl auto jen na popojíždění po městě, je to jedna z mnoha variant.
individual
Re: 1,2
No, s Fabkou 1.2 40kW mam taky zkusenost jako se sluzebakem, najezdil jsem s ni nekolik tisic km.
Ten motor + prevodovka jsou vyladeny do vysokych otacek, aby to jelo. A je pravda, ze kdyz se na nalnici rozjede, umi si podrzet 150 km/h - samozrejme ne do kopcu a jen s ridicem, zadny naklad ani dalsi lidi. Na predjizdeni to ale neni ;). Tehdy jsem jako soukrome auto mel Mondeo 1.8i a tak jsem ve Fabce porad koukal, jestli nemam zatazenou rucni brzdu :D.
Pohroma pro zamestnavatele nastavala u benzinky. Ty vysoke otacky nebyly zadarmo, Fabka zrala stejne jako muj nynejsi sluzebak Octavia II 2.0i, tzn. 8-9 litru!!!
Hefaistosh
Je mi
jedno jaký to bude mít objem,ale sem zvědavej na životnost.Turba u jakýhokoliv auta sou docela náchylná.
Chytry Chlapec ze Sousedstvi
Re: Ba ba
Nahradis, treba turbem, ty masturbo.
Fitipaldi
problém je v hmotnosti
Tím, že se do aut cpe plno blbostí, je váha značná. Pak je potřeba výkonu, síly a kroutícího momentu vysoká. Z fyziky F=m*a , Mk=F*r, P=Mk*omega. Z toho plyne potřeba vozy zlehčovat. Pořád se používají oc. plechy. Lehší by však byl laminát a i hliník(bohužel u něj dochází k mezimolekulární korozi, výrobky jsou náchylné na pevnost a opotřebení), příp. plasty s tvarovou pamětí-už se dělají blatníky, které po deformaci se vrací do původního tvaru. Další záležitost je budoucnost v rekuperaci energie(při brždění), snižování všech druhů odporů(ložiska, kluzné materiály, spec. povrchy), zvyšování účinnosti tep. i mechanické(turba, kompresory), využití sol. energie a celá řada dalších možností. Uvidíme.
regazzi
Re: problém je v hmotnosti
Hele, Fitipaldi, ukaz mi material, ktery ma srovnatelnou zpracovatelnost, pevnost a je cenove srovnatelny jako ocel.
Vocour
Re: Hehe
Co by ne, celý Passat bude z hliníku. Bohužel bude na našich silnicích potřebovat 1x za půl roku kompletní repasi ;-)
engels
))
v roce 2012 se mají objevit jednoválce 0,2 tetraturbo, objem mičím nenahradiš
Vocour
Re: ))
Prodávat se budou už s integrovanou nádrží na PHM, kterou nebude nutno doplňovat. Na benzince si koupíte pokaždé nový motor a pod kapotu ho jen zaklapnete ;-)
Fitipaldi
Aneb slunce seno ...
Když oni kachličky, tak my .... Když oni jedno turbo , tak my BITURBO.
Vocour
Re: Aneb slunce seno ...
... aby se nám to mohlo bisrath... a servisy se nenudily...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...