Diskuze

Škoda bude poprvé vyrábět diesely, chystají se nové silné 1,2

Výroba motorů v mladoboleslavské Škodě Auto podstatně vzroste a do výroby se dostanou další typy. Uvádí to týdeník Ekonom v čísle, které vyjde ve čtvrtek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

X

24. 7. 2007 10:08
5-ti válec 1.2

Podle mě ve Škodofce chystají nový 5-ti válec 1.2, který bude dosahovat výkonů nynějších 1.6 R^ ještě to můžou osadit turbem a dát do OII a FII RS

0 0
možnosti

RUBO

23. 7. 2007 20:52
1.2

1.2 HTP je dobrej motor... do sekačky..:-)

0 0
možnosti

H.

20. 7. 2007 8:46
Škoda 1,2 diesel? To je nejlepší fór dne

;-D;-D;-D;-D Škodovka po ránu dobře pobavila ;-D;-D;-D Proste se stále drží hesla: škoda ji koupit....

0 0
možnosti

fu

20. 7. 2007 11:28
Re: Škoda 1,2 diesel? To je nejlepší fór dne

Tos četl kde?

0 0
možnosti

19. 7. 2007 19:57
1,2

Já jsem jezdil s Fábkou 1,2 HTP 40 kW - jako služební. Bylo to v pohodě, měl jsem tam i klimu :-) Vcelku to bylo dobré do města, ale mimo to byl děs. Blbě se s tím předjíždí, nemá to zrychlení a táhnout se za návěsem půl hodiny by nebavilo nikoho. Osobně bych si to nekoupil, ale pokud bych někdo chtěl auto jen na popojíždění po městě, je to jedna z mnoha variant. [>-][>-]

0 0
možnosti

individual

20. 7. 2007 7:28
Re: 1,2

No, s Fabkou 1.2 40kW mam taky zkusenost jako se sluzebakem, najezdil jsem s ni nekolik tisic km.

Ten motor + prevodovka jsou vyladeny do vysokych otacek, aby to jelo. A je pravda, ze kdyz se na nalnici rozjede, umi si podrzet 150 km/h - samozrejme ne do kopcu a jen s ridicem, zadny naklad ani dalsi lidi. Na predjizdeni to ale neni ;). Tehdy jsem jako soukrome auto mel Mondeo 1.8i a tak jsem ve Fabce porad koukal, jestli nemam zatazenou rucni brzdu :D.

Pohroma pro zamestnavatele nastavala u benzinky. Ty vysoke otacky nebyly zadarmo, Fabka zrala stejne jako muj nynejsi sluzebak Octavia II 2.0i, tzn. 8-9 litru!!!

0 0
možnosti

Hefaistosh

19. 7. 2007 17:43
Je mi

jedno jaký to bude mít objem,ale sem zvědavej na životnost.Turba u jakýhokoliv auta sou docela náchylná.

0 0
možnosti

Mak1

19. 7. 2007 14:01
Ba ba

objem ničím nenahradíš :-)

0 0
možnosti

Chytry Chlapec ze Sousedstvi

19. 7. 2007 16:53
Re: Ba ba

Nahradis, treba turbem, ty masturbo.

0 0
možnosti

Fitipaldi

19. 7. 2007 11:11
problém je v hmotnosti

Tím, že se do aut cpe plno blbostí, je váha značná. Pak je potřeba výkonu, síly a kroutícího momentu vysoká. Z fyziky F=m*a , Mk=F*r, P=Mk*omega. Z toho plyne potřeba vozy zlehčovat. Pořád se používají oc. plechy. Lehší by však byl laminát a i hliník(bohužel u něj dochází k mezimolekulární korozi, výrobky jsou náchylné na pevnost a opotřebení), příp. plasty s tvarovou pamětí-už se dělají blatníky, které po deformaci se vrací do původního tvaru. Další záležitost je budoucnost v rekuperaci energie(při brždění), snižování všech druhů odporů(ložiska, kluzné materiály, spec. povrchy), zvyšování účinnosti tep. i mechanické(turba, kompresory), využití sol. energie a celá řada dalších možností. Uvidíme.

0 0
možnosti

regazzi

19. 7. 2007 11:14
Re: problém je v hmotnosti

Hele, Fitipaldi, ukaz mi material, ktery ma srovnatelnou zpracovatelnost, pevnost a je cenove srovnatelny jako ocel.:-)

0 0
možnosti

Andee

19. 7. 2007 10:58
Hehe

1.2 do Passatu... dneska je Apríl nebo co? ;-D

0 0
možnosti

Vocour

19. 7. 2007 11:02
Re: Hehe

Co by ne, celý Passat bude z hliníku. Bohužel bude na našich silnicích potřebovat 1x za půl roku kompletní repasi ;-)

0 0
možnosti

engels

19. 7. 2007 10:52
))

v roce 2012 se mají objevit jednoválce 0,2 tetraturbo, objem mičím nenahradiš 

0 0
možnosti

Vocour

19. 7. 2007 10:55
Re: ))

Prodávat se budou už s integrovanou nádrží na PHM, kterou nebude nutno doplňovat. Na benzince si koupíte pokaždé nový motor a pod kapotu ho jen zaklapnete ;-)

0 0
možnosti

Fitipaldi

19. 7. 2007 10:04
Aneb slunce seno ...

Když oni kachličky, tak my .... Když oni jedno turbo , tak my BITURBO.

0 0
možnosti

Vocour

19. 7. 2007 10:10
Re: Aneb slunce seno ...

... aby se nám to mohlo bisrath... a servisy se nenudily...

0 0
možnosti