Diskuze
Stilo: ne moc spolehlivá, ale příjemná popelka. Navíc za dobré peníze
Děkujeme za pochopení.
vítek
topení u una
prosím o radu v unu mi chraptí větrak na rozfuk tepla-tim padem to topi jen samovolne a nerozfukuje to teplo.nevim kudy swe k tomu dostanu....Prosim o pomoc....
David
Fiat Stilo
Mam problem s aibagem stale signalizuje problem a nevim co stim
Marek76 www.stilo.org
Re: Fiat Stilo
Pod sedačkou jsou oranžový konektory a ty blbnou. Buď proletuj, nebo vymeň za nějakou čokoládu a je to. Dělá to cca 90% Stil.... koukni na forum stilo.org tam najdeš odpovědi snad na vše!
hyter
jeste neco...
jestli ma stilo mala zrcatka....tak co jsou potom prava zrcatka na fabii nebo octavii? Mikro????
Ja tam vidim co chci a pan tester at si poridi bryle.
hyter
kecy
kdyz uz auto testuju, tak si prectu manual a nemuzu napsat o precitlivem rizeni, staci vypnout city a je vse v pohode. sedaky jsou taky ok, co se tyka sklonu operky pro levou nohu, je to otazka nastaveni sedaku(vyskove). Mam stilo MW, naprosta spokojenost. Mrzi me jen ze jsem k nemu dospel az pote co jsem vratil 2 octavia combi a jeden peugeot 406 Sw )zejmena francouz me zklamal slabym vykonem a vysokou spotrebou. Ale jizda byla komfortni. Stilo je velmi dobra volba.
jozo
P.S
...a jak ma stilo usedly a nudny design, jaky je potom patkovy golf???
...a ten otvor v prednych sedackach je tez pekna kravina, pocitam, ze ten prievan si tam pan redaktor vymyslel, nakolko som nic take v tom aute v zivote nezaregistroval, za to, ze tam je volne miesto, neznamena, ze tadial musi tahat...
jozo
auto jako ktorekolvek ine...
...mame stilo z druhej ruky, tachometer ukazuje 65000, pocitam takych 50 000 bolo este stocenych...pravdepodobne bolo aj tuknute, aspon presadena kapota to nasvedcuje...
...auto ide ako ktorekolvek ine, motor je podobny ako na oktavke tdi s ciernym i, mal som moznost priameho porovnania, oktavka mi prisla tazkopadnejsia...
...okrem kufra je ale v stile nepomerne viac priestoru, hlavne vzadu, tam je to doslova luxus oproti slavnej oktavii a to jako pre nohy, tak aj pre plecia a hlavu...palubovka je uplne genialna, krasny design - subjektivne mi pride krajsi jako na golfe V, a je prijemne makka na dotyk...auto je uplne spolahlive, vacsie problemy boli s oktaviou, neskodny, no otravny je problem s blikajucou kontrolkou airbagu...a ze by riadenie bolo dako tragicky preposilovane sa mi nezda, zvykol som si nan a je to parada...a v nizkej rychlosti sa da este ulahcit stlacenim tlacidla city, po prekroceni rychlosti 20kmh sa automaticky vrati do povodneho rezimu...skvele auto za dobru cenu...
iop
blbé auto pro zamyndrákované lidi
No vážení, když čtu vaše příspěvky, tak je to jedna perla za druhou. Stále řešíte nákup nového auta a pak nesmysly o VW a koncernových autech... že vám to není trapný. Buď člověk má na nový a koupí si ho (jedno jestli fiat, VW nebo třeba BMW). Stejně se na to nedá udělat universální pravidlo jestli je ta či ona značka dobrá. Někomu funguje více vozů od jedné značky dobře a jinému ne... Když ale na nové nemám, tak tady nemusím psát takové bláboly jako vy všichni... Trochu se nad sebou zamyslete...
martas
nedotažené auto
Měl jsem stilo s motorem 1.6. Bylo to auto, které bylo udělané tak napůl. Na první dojem celkem dobře, po zkušenostech se ale ukázalo, že to neplatí o celém autě. Nejdříve se mi od kamínků obouchaly prahy, které postrádají jakoukoly ochranu (plastizol) a jsou pouze lakované. Oprava v záruce - instalace předních zástěrek a nový nástřik prahů. Poté následovala výměna řídící jednotky. Výměna pomohla jen částečně. Na autě se sjížděli nadprůměrně přední gumy. Díky nefukčnímu ventilátoru chladiče se auto přehřálo a muselo být měněno těsnění pod hlavou. Elektroinstalace haprovala, ukázalo se, že zřejmě dochází ke zkratům, díky čemuž zřejmě odešla opět řídící jednotka. Automobil jsem v 70 tisících prodal, protože mu skončila záruka a bylo stále nespolehlivé.
Pavel
Stilo neni nespolehlive!
Mám 3 Stilo, služebáky. První 1,6 z prvního roku výroby fakt za moc nestála. Občas stavkovala elektornika - imobilizér, centrál, ABS, netěsnila klima atd. Řešeno v záruce Fiat bez větších potíží. Druhý vůz z roku 2004 s 1,9 JTD byl už bez potíží. Najel jsem s tím sice jen 70tis km, ale poruchu jsme neměl. Teď mám nové, opět JTD, zatím 25tis km a šlape jak má. Palubka mi nepřijde nepřehledá, možná je to o zvyku. Hlavně neni tak sterilní jako ty z koncernu, je měkčená a nervže. JInak řízení je hodně přeposilované a do kvalit Focus má prostě daleko. S řazením potíže nemám, dráhy jsou o chlup delší, ale kulisa je přesná.
Stilo neni špatné auto, to rozhodně ne. A pak za ty ceny, za které se v poledních letech prodávalo nové, se o moc lepší auta koupit nedala (při srovnatelné výbavě, velikosti, motoru atd.).
Martin
nespolehlivý je jen palubní počítač
Stilo Mw vlastním. Mechanicky je to auto zvládnuté zcela srovnatelně s jakýámkoli jiným konkurentem. Pravda je, že palubní počítač je "přecitlivělý" a vypisuje marginální chyby. Fiat udělal zásadní chybu v tom, že místo aby paušálně přehrál software v řídící jednotce všech Stil, úplně se na to vykašlal, tvářil se že problém neexistuje (zejména české zastoupení a způsobil tak špatnou pověst jinak výborného auta.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!