- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... kre...t..e...n. Rozvody má každý motor, ale většina je nyní řešena řemenem, který může prasknout. Existují i rozvody řetězem či ozubenými koly, to je ale dnes snad už zcela zapomenutá a překonaná technika. Řetěz se ale používá
Zdaravím chtel bych jse zeptat mam Lagunu 2.2 D do cerpadla nafta de a z cerpadla do striků nejde nevíte co by mohlo byt spatný
mam problem co se stane když praskne rozvodák mam vokno a potřebuju to zítra do práce
jinak dostanu klepec od šefika
Pokud ja vim, tak u Lagun s turbodieselem se musi menit vodni pumpa zaroven s rozvody. Pokud to autorizovany servis neudelal, asi bych se pidil dal a pokusil se soudit.
Kdyz jsem ho nechaval u Mondea menit posledne, tak se mi po 700km zadrela vodni pumpa a oprava byla za 27k u chlapka s certifikaci Fordu nekde u Pribrami. Servis Ford za to chtel 95.000, namitky ze mozna neco zanedbali nebo zkazili sami neuznali a tvrdili ze to bylo neco jinyho, se zalobou jsem neuspel, znalec nedokazal rict tak ani tak...
Taky mi měnili rozvoďák u ASTRY a po 2000 km vodní pumpaAsi to uměj nějak načít nebo coOpel Auto Dobrovolný
No když má někdo Mercedesa (jakkoliv starého) a v něm rozvodový řetěz tak je vysmátý.
taky nechápu lidi co si koupí RENAULT, takovej shit bych nechtěl ani zadarmo, nejlepší je mít něco staršího s řetězem a hotovo, já mám favorita z 200 000 Km a dycky dojel-spolehlivý auto, všichni kolem co mají nový vozítka tak se jim věčně něco sere
renaultem pul cesty tam, pul busem a zpet vlakem. zlaty skodovky, už jsem měl několik generací, a všechny spolehlivý jako plat českýho poslance. Kam se hrabou francouzi na
Jo jo, moje firemní Laguna je každý dva měsíce v servisu. Pokaždý když najedu 20kkm
Aktuálně nalítáno 385kkm bez poruchy, jen preventivní prohlídky a údržba.
Zato u O1 mi v Bruselu na křižovatce praskla poloosa, v Rakousku na dálnici se mi přebila baterka tak, až praskla a vytekla, turbo bylo měněný při 70kkm, atd...
Některým motorům se ventily a pístem vůbec nemusí střetnout, s některými ano. U naftových motorů je kontakt píst/ventily téměř pravidlem (zejména u HDI, SDI), u benzinových motorů to tak jednoznačné není. Určitým vodítkem může být např. stupeň komprese v technických parametrech - čím vyšší číslo, tím menší spalovací prostor v horní úvrati pístu kvůli velkému kompresímu tlaku.
P.S: nejlepší rozvod je s ozubenými koly