Diskuze

Prasklý řemen = díra v rozpočtu

Většina moderních motorů má v sobě choulostivý mechanismus, zvaný rozvody. Musí se pravidelně měnit, jinak hrozí velká a drahá oprava. Má je i vaše auto?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jim

28. 8. 2008 5:51
autor článku je...

... kre...t..e...n. Rozvody má každý motor, ale většina je nyní řešena řemenem, který může prasknout. Existují i rozvody řetězem či ozubenými koly, to je ale dnes snad už zcela zapomenutá a překonaná technika. Řetěz se ale používá

0 0
možnosti

Lukáš

8. 8. 2008 9:41
Laguna

Zdaravím chtel bych jse zeptat mam Lagunu 2.2 D do cerpadla nafta de a z cerpadla do striků nejde nevíte co by mohlo byt spatný

0 0
možnosti

Michal Koded

14. 7. 2008 21:05
Skyppy3D

mam problem co se stane když praskne rozvodák mam vokno a potřebuju to zítra do práce

jinak dostanu klepec od šefika;-O

0 0
možnosti

xrup

2. 10. 2007 16:42
Vodni pumpa

Pokud ja vim, tak u Lagun s turbodieselem se musi menit vodni pumpa zaroven s rozvody. Pokud to autorizovany servis neudelal, asi bych se pidil dal a pokusil se soudit.

0 0
možnosti

Aeon

2. 10. 2007 13:46
Novy motor Renault 2.0 dCi 150k

ma retez

0 0
možnosti

matej

11. 9. 2007 1:43
nojono, rozvodak

Kdyz jsem ho nechaval u Mondea menit posledne, tak se mi po 700km zadrela vodni pumpa a oprava byla za 27k u chlapka s certifikaci Fordu nekde u Pribrami. Servis Ford za to chtel 95.000, namitky ze mozna neco zanedbali nebo zkazili sami  neuznali a tvrdili ze to bylo neco jinyho, se zalobou jsem neuspel, znalec nedokazal rict tak ani tak...

0 0
možnosti

Yamaha 77

11. 9. 2007 18:59
Re: nojono, rozvodak

Taky mi měnili rozvoďák u ASTRY a po 2000 km vodní pumpa!Asi to uměj nějak načít nebo co!Opel Auto Dobrovolný:-©

0 0
možnosti

Ripper

24. 8. 2007 17:48
Mercedes je mercedes

No když má někdo Mercedesa (jakkoliv starého) a v něm rozvodový řetěz tak je vysmátý. ;-D;-D

0 0
možnosti

Tom

17. 8. 2007 12:50
fuj renoltu!

taky nechápu lidi co si koupí RENAULT, takovej shit bych nechtěl ani zadarmo, nejlepší je mít něco staršího s řetězem a hotovo, já mám favorita z 200 000 Km a dycky dojel-spolehlivý auto, všichni kolem co mají nový vozítka tak se jim věčně něco sere  ;-D

0 0
možnosti

krysolet

19. 8. 2007 22:23
Re: fuj renoltu!

Moje řeč! Favo rulezzz R^

0 0
možnosti

CAINEM

7. 8. 2007 8:18
no jo, Logan, eee teda Renault

renaultem pul cesty tam, pul busem a zpet vlakem. zlaty skodovky, už jsem měl několik generací, a všechny spolehlivý jako plat českýho poslance. Kam se hrabou francouzi na [>-]R^

0 0
možnosti

Hans.

10. 9. 2007 15:03
Re: no jo, Logan, eee teda Renault

Jo jo, moje firemní Laguna je každý dva měsíce v servisu. Pokaždý když najedu 20kkm ;-)

Aktuálně nalítáno 385kkm bez poruchy, jen preventivní prohlídky a údržba.R^

Zato u O1 mi v Bruselu na křižovatce praskla poloosa, v Rakousku na dálnici se mi přebila baterka tak, až praskla a vytekla, turbo bylo měněný při 70kkm, atd...

0 0
možnosti

Jintaj

6. 8. 2007 12:24
Záleží hodně na typu motoru

Některým motorům se ventily a pístem vůbec nemusí střetnout, s některými ano. U naftových motorů je kontakt píst/ventily téměř pravidlem (zejména u HDI, SDI), u benzinových motorů to tak jednoznačné není. Určitým vodítkem může být např. stupeň komprese v technických parametrech - čím vyšší číslo, tím menší spalovací prostor v horní úvrati pístu kvůli velkému kompresímu tlaku.

P.S: nejlepší rozvod je s ozubenými koly!

0 0
možnosti