Diskuze

Škodovky dostanou rodinné zlato VW - motor 1,4 TSI

Donedávna si ho Volkswagen žárlivě schovával jen pro své modely. Doba pokročila, konkurence začíná dotírat, a tak se skvělý - ale také drahý - motor 1,4 TSI dostane i pod kapoty škodovek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bobeš

15. 8. 2007 13:48
Fiat UNO

Fiat UNO bez problému nastartuje a po vypnutí motoru už za tepla nenastartuje.Prosím moc o radu!!!

0 0
možnosti

Bobeš

15. 8. 2007 13:41
nestartuje FIAT UNO

Fiat UNO bez problému nastartuje a po vypnutí motoru nejde za tepla nastartovat?

0 0
možnosti

ivan

7. 8. 2007 16:27
fiat

mám Fiat a motorem 1,6/16 ven.má najeto 330000 km bez poruchy,každých 20 tis.km  výměna oleje bez dolití,ještě max.200 km/hod.vynikající motor 

0 0
možnosti
EE

engels

4. 8. 2007 21:39
)

nechci malovat čerta na zeď ale objem ničím nenahradíš. měl jsem řadu aut s ruznýmy motory,ale míň jak 2 litr nemá cenu do auta dávat. mít pod kapotou cirkulárku s 6000 točkama aby to jelo bych doopravdy nechtěl , když pak sedí v autě 4 lidi tak to do kopce couvá

0 0
možnosti

hgt

5. 8. 2007 14:28
Re: )

no tak se s tím svez a pak něco piš... :-) právě proto to má kompresor, aby to jelo pěkně odspod a taky to tak jede... Je to rozhodně lepší ve všech otáčkách než motor 2.0 FSi...

0 0
možnosti
FS

kolonie

4. 8. 2007 20:00
CENA?

........Jaká ale bude jeho cena, ve Fábii to by mě zajímalo?Asi astronomická tak že si ho pořídí minimum lidí.R^

0 0
možnosti

dominik

3. 8. 2007 21:54
móóóc dobrý motor

Dneska jsem byl na zkušební jízdě s motorem 1.4 TSi a je to fakt bomba. Nejlepší benzínový motor co jsem řídil. Srovnávám i s dvoulitrem 2.0 FSi... Táhne v celým rozsahu, spotřeba mimo město v rozmezí 5-6 litrů při běžné jízdě i s předjížděním, není nutné moc řadit, zkrátka povedený motor... R^R^R^

0 0
možnosti

fgh

3. 8. 2007 22:03
Re: móóóc dobrý motor

tak, tak,... bere to jak stará dobrá 1.6-77 kW, ale jede to hezky od spod a má to vyšší výkon, zkrátka sehr gut VW... :-)R^

0 0
možnosti

ftg

3. 8. 2007 18:56
potrefené husy FIAT

zase nesmysly od Fiatu... který měl tento motor (teda lepší) už před 17 lety... Co to tady furt píšete za nesmysly? Splňuje tento motor normu Euro IV??? Má tento motor kroutící moment 240 Nm od 1500 do 4750 ot/min??? Je tento motor konstruován na minimální životnost 300 tisíc, tak jako všechny současné motory u VW??? Pokud né, tak prosím nezasírejte všechny vlákna svými nesmysly a pište si do vláken Fiatu... Prosííím...

0 0
možnosti

mirek

3. 8. 2007 19:04
Re: potrefené husy FIAT

to bych dost pochyboval že by tenhle motor od VW vydržel 300000 to rozhodně ne a kdo se s tím motorem svezl,tak tvrdí,že se to musí hrozně točit,aby to normálně jelo.Pak je spotřeba u golfu na nějkých 7,5 litru mimo město.Tohle je úsporný ekologický motor???To ten fiat jezdí klidně do 6l  a jede od 1800 otáček s plochým momentem do 5000 ot ..

0 0
možnosti

mirek

3. 8. 2007 9:46
rodiné zlato

VW se po horečném vývoji podařilo vyvinout motor 1,4 fsi a dohnalo tak např fiat,který motor s podobnými parametry-1,4 turbo vyráběl před 17 lety a jezdí do dnes.Inu vývoj se vyplatí.

0 0
možnosti

DR

3. 8. 2007 11:01
Re: rodiné zlato

Co to meleš!!!!!!!!! 1.4 TSI má 200 koní a min spotřebu, kdy něco takovýho fiat měl???????????????;-€

O tom se jim ani za 100 let nebude ještě zdát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
6

65c02

2. 8. 2007 21:52
Hmmm,

1,4 TSI  spolu s převodovkou DSG... tak tomu říkám vážně vynikající technika.

Kolik to ale bude stát?

0 0
možnosti

PetaP

2. 8. 2007 14:16
to je málo

Kromě CO2 by se spíš, než na výkon motorů měla škodovka zaměřit na variabilitu karoserií. To co produkují, je horší, než fádní a bez nápadu. Ale to je známé už hodně dávno, to ani nemusím připomínat. Rv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...