- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fiat UNO bez problému nastartuje a po vypnutí motoru už za tepla nenastartuje.Prosím moc o radu!!!
Fiat UNO bez problému nastartuje a po vypnutí motoru nejde za tepla nastartovat?
mám Fiat a motorem 1,6/16 ven.má najeto 330000 km bez poruchy,každých 20 tis.km výměna oleje bez dolití,ještě max.200 km/hod.vynikající motor
nechci malovat čerta na zeď ale objem ničím nenahradíš. měl jsem řadu aut s ruznýmy motory,ale míň jak 2 litr nemá cenu do auta dávat. mít pod kapotou cirkulárku s 6000 točkama aby to jelo bych doopravdy nechtěl , když pak sedí v autě 4 lidi tak to do kopce couvá
no tak se s tím svez a pak něco piš... právě proto to má kompresor, aby to jelo pěkně odspod a taky to tak jede... Je to rozhodně lepší ve všech otáčkách než motor 2.0 FSi...
........Jaká ale bude jeho cena, ve Fábii to by mě zajímaloAsi astronomická tak že si ho pořídí minimum lidí.
Dneska jsem byl na zkušební jízdě s motorem 1.4 TSi a je to fakt bomba. Nejlepší benzínový motor co jsem řídil. Srovnávám i s dvoulitrem 2.0 FSi... Táhne v celým rozsahu, spotřeba mimo město v rozmezí 5-6 litrů při běžné jízdě i s předjížděním, není nutné moc řadit, zkrátka povedený motor...
tak, tak,... bere to jak stará dobrá 1.6-77 kW, ale jede to hezky od spod a má to vyšší výkon, zkrátka sehr gut VW...
zase nesmysly od Fiatu... který měl tento motor (teda lepší) už před 17 lety... Co to tady furt píšete za nesmysly? Splňuje tento motor normu Euro IV??? Má tento motor kroutící moment 240 Nm od 1500 do 4750 ot/min??? Je tento motor konstruován na minimální životnost 300 tisíc, tak jako všechny současné motory u VW??? Pokud né, tak prosím nezasírejte všechny vlákna svými nesmysly a pište si do vláken Fiatu... Prosííím...
to bych dost pochyboval že by tenhle motor od VW vydržel 300000 to rozhodně ne a kdo se s tím motorem svezl,tak tvrdí,že se to musí hrozně točit,aby to normálně jelo.Pak je spotřeba u golfu na nějkých 7,5 litru mimo město.Tohle je úsporný ekologický motor???To ten fiat jezdí klidně do 6l a jede od 1800 otáček s plochým momentem do 5000 ot ..
VW se po horečném vývoji podařilo vyvinout motor 1,4 fsi a dohnalo tak např fiat,který motor s podobnými parametry-1,4 turbo vyráběl před 17 lety a jezdí do dnes.Inu vývoj se vyplatí.
Co to meleš!!!!!!!!! 1.4 TSI má 200 koní a min spotřebu, kdy něco takovýho fiat měl???????????????
O tom se jim ani za 100 let nebude ještě zdát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1,4 TSI spolu s převodovkou DSG... tak tomu říkám vážně vynikající technika.
Kolik to ale bude stát?
Kromě CO2 by se spíš, než na výkon motorů měla škodovka zaměřit na variabilitu karoserií. To co produkují, je horší, než fádní a bez nápadu. Ale to je známé už hodně dávno, to ani nemusím připomínat.