- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nadšeným příznivcům Hitklerových pohrobků... ale VW už zase "běží za vozem...". Já myslím, že to není nic proti ničemu: Italové mají nachystanej motor 0,7litru... benzin, dvouválec, s turbem a vyvažovací hřídelí ... pro Pandu nebo novou 500 ideální pohon - reálná spotřeba tak 4,5litru při výkonu nějakých 40kw... a germáni budou dál mít svýho Phaetona...
Co je proboha na základní ceně 210 000 Kč za takový sociální střep agresivního? Agresivní by snad byla cena 100 000 Kč...
No - proto je agresívní! Že za takovej střep budou AGRESIVNĚ chtít přes 200tisíc!
a vida... uz se musi honem rychle ucit od jinych... uplne stejne jako na zacatku... VW nikdy nebyl puvodni vyrobce, jen kopiroval, a to tak, ze si pujcoval vyvojare od jinych automobilek... tu porsche, tam nekdo jinej, atd.
a která automobilka vyvíjí sama? Já pracuji u jedné konstrukční konceláře a pracujeme pro peugeot, VW, Škodu, toyotu a BMW... stále ti samí lidé jen pro různé automobilky...
...motor sice vznikne ze známého 1.2HTP, ale postup bude zcela jiný. Právě proto, že HTP vzniklo z původně čtyřválcového motoru oddělením jednoho válce se přihodilo, že v centrálních skladech se tyto jednotlivé válce začínají hromadit. Proto pro ně výrobce hledal uplatnění
A ten motor bude odvozen od známého supermotoru 1,2 htp a vznikne uříznutím dvou válců.Bude označován jako 0,4 HTPX.
Nechapu proc si v KAZDE auto-diskuzi nekdo otre hubu o motor 1.2htp Mne osobne taky nevyhovuje (parkrat jsem to ridil), ale to neznamena, ze pro spoustu lidi je to fajn. Oni treba nemaji radi hluk dieslu jako ja
Napr. moje maminka ma Fabii a tech 60 koniku ji naprosto staci (90% jizdy do 10 km). Navic berte v uvahu, ze velke procento ceskeho autoparku ma motory horsi - vsechny stare Skodovky, Favority, Felicie ...
Proc delat za kazdou cenu ramena?
Tak to bude běs pokud VW vyrobí něco levnějšího,než logan tak to bude v základu jen holá karoserie bez oken a jen s tyčí na volant.Sedačky kola víko motoru a kufru ,pedály to vše bude jen za nehorázný příplatek jak je to u koncernu zvykem.Jestli to bude navíc hnusný jak new beatle eventuelně většina ostatních aut VW ,tak na to rozhodně fronty stát nebudou.
Jednoválec je jen na to aby se oťukaly reakce lidí a pak se hromadně nasadí na český trh do Fábií, načež mimoďek čtyřválec bude za půl mega, tříválec za 433 v socce a jednoválec o trochu níž.
Motor vzadu jednoválec, dyť je to motorka na kolech, sakra jedno kolo jim přebývá, ještě trochu musí ušetřit.Šéfové nařídí a za půl roku nám to oznámí,aby jsme to rozdýchali, jeden válec a tři kola.
a pro fajnšmekry dokonce bezválec!