Diskuze
Svícení v Evropě: kde se nesvítí a jaké jsou pokuty
Děkujeme za pochopení.
jaja
A co ostatní?
Ještě by měli svítit chodci, kola a koně a já nevím kdo všechno je účastník silničního provozu. Taky by měli být dobře vidět přeci?
iuosovo nevlastní druhé já
hmm
předevčírem jsem jel navečír z práce - bylo hezké, že ten cyklista svítil bíle dopředu... ale protože byl celej v tmavejch hadrech, tak jsem si ho zezadu skoro nevšiml...
iuosovo nevlastní druhé já
hmm
dřív se mi zdálos vícení jako hloupost - resp. zdálos e mi blbý, když někdo svítil a někdo.. teď když mají svítit všichni, tak jsem docela spokojenej... jen je blbý, když jeden nesvítí a docela se může stát, že si ho člověk všimne až na poslední chvíli...
.. všimli jste si, že nesvítí vesměs tmavý auta?
.. taky je zajímavý, že řidiči fábií, které probliknu dálkovejma "aby si rozsvítili", vůbec nereagují... kdežto "ostatní" docela jo
Lanta 2004
Se svícením souhlasím
Na obrázku je jasně vidět,že osvětlené auto je daleko lépe vidět,než neosvětlené...ten kdo řídí musí potvrdit,že v praxi je to stejný
el_salamo
Re: Se svícením souhlasím
souhlas, rozdíl je poznat i na mnohem "normálnějších" místech než je na obrázku
Bitch
Důvody
Když tady všichni na svícení nadáváte dokáže někdo uvést jediný důvod proč by bylo lepší nesvítit? Já světla zapnu automaticky jakmile nastartuju a dělal jsem to i když to povinné nebylo. To přece není nic těžkého...
já
Svícení se zavedlo díky tomu, že se to snadno pokutuje a přispívá do státní kasy
Další výhoda pro čerty je, že u svítícího auta vedne nepoznám jestli bliká nebo jestli vymetlo díru. Takže maj čerti další zjednodušení. Jinak je to naprd.
zagy
Ja smysl sviceni shledavam
Spousta lidi driv byla schopna jezdit i za sera bez svetel a timhle se to redukuje. Navic sviceni pomaha podle me i chodcum. O to neprijemnejsi bylo sviceni jen podzim, zima... na prelomu nekdo svitil a nekdo ne, clovek se pak musel stale soustredit... dve svitici auta, dve nesvitici...
Honza
Re: Ja smysl sviceni shledavam
Z tohoto příspěvku vyplývá, že se teď člověk vlastně nemusí stále soustředit. A v tom právě vidím nebezpečí celodenního svícení.
Lama.Vikuna
Svícení a spotřeba.....
Prosím věecny pisatele, kteří si opravdu a vážně myslí, že svícení potkávacími světly znatelně zvyšuje spotřebu jejich automobilu................
Ať si to vyzkoušejí pořádně.... Nebo zkusí vyčíslit.....
Moje auto to na spotřebě rozhodně nepozná. A to mám spotřebu, za kterou by se nemusel stydět kdekterý úsporný jezdec...
Ale jsem jen Lama. :-)
Honza
Vyhoďte už konečně
to dementní ilustrační foto, to je demagogie!!!
graben
To bylo řečí,
jak svícení sníží nehodovost, zvýší bezpečnost a kdesi cosi, svítíme, jak debilové a výsledek jen vyšší spotřeba a vypraskaný žárovky. Celý bodový systém je na H, akorát vytvořil kolony a zabilo se víc lidí.
já
Svítí jen pár států a je to stejně k ničemu
Že by to němci měli doporučené? Jsou normální a svítí jen když je potřeba. Kde je to snížení počtu nehod, které nám slibovali? Pokud někdo namítne, že stoupl počet aut tak to není vhodný argument. Více aut, stejně silnic = nižší rychlost, méně nehod, méně mrtvých. např.:Když jedu po magistrále sám jedu tam rychleji než ve špičce. Navíc mi nějak chybí kontrola a trest od policie pro ty co svítí dálkovými ve dne nebo těm co tam maj narvaný špatně žárovky a jedna svítí klopeně a druhá dálkově.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...