Diskuze
Jak Cross Touran přežil prázdninové řádění
Děkujeme za pochopení.
david
hezké auto, příjemný motor
Vůz máme ve firmě a zatím má najeto 165 tisíc km bez jakýchkoliv problémů. Je to příjemný vůz pro rodinu i dlouhé cestování. Trochu se mi akorát nelíbí design přední části, což ale má tento vůz vylepšené díky oplastování, takže vypadá lépe. S motorem byl problém akorát s výměnou čidla teploty, ale nemělo to vliv na chod motoru, takže banalita. Svezení je příjemnější než s motorem TDi, i když spotřeba je asi o 1 litr vyšší.
kenx
Eines der schlechtesten Ergebnisse in 20 Jahren AUTO BILD!
Velice poruchový vůz, viz test přímo z německa:
http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/aktuell/2006/12/touran-note-6/touran-note-6.html
pavelthelong
Re: Eines der schlechtesten Ergebnisse in 20 Jahren AUTO BILD!
anebo take jeden z nejlepsich http://www.adac.de/images/Pannenstatistik2006_tcm8-179730.pdf, lepsi nez Toyota Avensis, Mazda 6 a Octavia....jak se to vezme :-)
charlie sk
článek
Tohle je ukázka reklamního článku poplatného německému majiteli.Vw auto bez jakékoliv chyby,elegantní vzhled ,elegantní oplastování excelentní motor prostě článěk postavený na tom,že VW je nejlepší výrobce v galaxii.Kdyby to samý auto bylo např z francie tak by tam bylo laciné oplastování nepřesné řazení a podobné bláboly ,kterým redakce mate hlavy přihlouplým čechům.Ve skutečnosti je tohle auto jen nepovedená napodebenina na SUV s otřesným designem odvozeným od passátu a s pochybným předraženým motorem,který od spoda rozhodně netáhne.S tou spotřebou to taky tak není a motor se drží tradiční rozežranosti benzínových motorů VW.Prostě jen lidové auto za nelidovou cenu.
engels
.
asi je ten motor dobrej, nicméně je to 1,4. V lodi mám motor vydržet mraky let, proč se tam dává vysokoobjemovy, vysokodvihový motor a ne nějaká cirkulárka
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 2+1, 90 m2, Karlovy Vary, ul. Foersterova
Foersterova, Karlovy Vary
2 990 000 Kč