- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co sem měl škodovky neměl sem nikdy žádnej problem první byla felicia LaK tedˇ mám octavii 4x4 1.8T.Blbosti typu praskajících žárovek a nekvalitních materiálů v konstrukci škodovek považuju za neschopnost majitelů a ne aut mě žárovka teda v životě neprakla ani u jednoho a to jezdim deně v létě v zimně furt tak nevim asi děláte něco špatně.škodovky tedy ty novodobé patří celkově k jedněm z nejkvalitnějších aut a nezbývá než s tím souhlasit.
LaK v Nemecku maji tak spatnou povest, ze se prodavaji na mobile.de a autoscout.de levneji nez o tridu nizsi vozidla. A nemci uz se naucili i slogan Škoda, simply never = "Schade, niemals wieder".
Chce to poradny servis a ne nejaky ichtyly co 4x vymeni jednu soucastku a neni jim divne ze odchazi porad ta jedna...kazda porucha ma nejakou pricinu....nezastavam se inzenyru ze skodovky sem tam se na tech jejich dilech vyskytnou mouchy ale ruku na srdce zase takova hruza to neni...myslim ze clanek je o nicem...neobjektivni...hlavne pokud si to precte nekdo kdo neni vubec v oboru automobilismu zbehly tak musi umirat hruzou jak strasny je to auto..:(...
Pokud je tím míněn Porsche servis, tak s tím musím bezvýhradně souhlasit...
konecne clanek o Skodovce, ktery neni zaplaceny PR od fabriky
objektivní článek o Škodovce? Zajímavé počteníčko, nicméně těch problémů je vcelku dost, takže asi smůla na kus...
I já jsem si pořídil Octavii Combi L&K z referenční smečky výrobce, jen to bylo o rok později, předokolka a s motorem 1,9TDI 81kW. Moje zkušenosti jsou ale až na výjimky jiné. Za 230 tisíc km jsem měl dohromady dvě závady. První v cca 65tis. Km, kdy odešel servomotorek řízení teploty Climatronicu, oprava trvala ve značkovém servisu asi 2 hodiny a příšla na 3000 kč. Druhou závadu jsem zaznamenal při stavu tachometru 222 000km, kdy se výrazně snížil výkon motoru. Očekával jsem, že půjde buď o tolik popularizovanou váhu vzduchu, nebo o dožité turbodmychadlo. Opět jsem zajel do značkového servisu, kde mi provedli uvolnění a namazání "VTG", tahle oprava trvala asi půl dne a přišla na 876 Kč.
Jinak jsem žádné problémy neměl, na servisní prohlídky jsem jezdil dle indikátoru v palubním počítači, obvykle mezi 45000 a 50 000km.A ještě jedna zkušenost: když mi pneuservis namontoval Michelin Pilot Primacy, náhle se podstatně zhoršily jízdní vlastnosti auta, zejména přišla výrazná neodtáčivost.
Mám totéž ve stejné výbavě, vyrobené 06/2004, kupoval jsem ho tamtéž,v 04/2005 ale za 500tis s /27 tis na tacho. Nyní mám 91tis. Jako největší problém Octavie není dílenské zpracování, nebo závady, ale lupiči.Parkuji v Praze a za dva roky 4 nájezdy lupičů. Nyní zaslepené vše co se dá, folie na oknech, pojistné šrouby na elektronech, + sherlog + dobrá pojistka, která jako jediná pomůže.
Auto je fajn, nemám ambice na ještě silnější, nebo větší. Vyhovuje jak je. Koupil jsem si ho na doporučení kamaráda, který ho má také. Mám pocit, že kousek popisovaný v článku se prostě nepovedl. To se může stát u každé značky. Takže přeji již jen další km bez závad.