Diskuze

Pečovat o pneumatiky se vyplatí

Odstavené auto u krajnice a zaměstnaný řidič jsou většinou předzvěstí poškozené pneumatiky. Německý autoklub ADAC radí, jak se dá problémům s plášti předcházet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Gandalf007

2. 10. 2007 17:28
To je hlavně pro některé ženy

Bohužel ale tyhle stránky moc žen nečte. Já pozoruju takřka každý den, jak brutálně některé (ne všechny) řidičky najíždí při parkování na obrubník nebo nechají stát kolo na obrubníku jen cca. 1/3 a zbytek je ve vzduchu. Velmi je pak překvapí, že jim nová pneumatika vydržela jen 2 měsíce... Rv

0 0
možnosti

MaTa

22. 8. 2007 20:23
Ty předpisy

o hloubce vzorku jsou dost divný, já přezouvám když je vzorek pod 4 mm, pak už cítím, že na mokru nestačí odvádět vodu. Měl jsem různý značky - Kleber, Toyo, Barum, Matador, Dayton a u všech mi hloubka 3 mm přišla hraniční. Jenže pro mnohé jsou to teprve 2/3 životnosti pneu.

0 0
možnosti
PT

Flegy

14. 8. 2007 13:04
Objev

Pokud pneumatika opravdu praskne doporucuje autoklub drzet volant rovne a brzdit, tomu rikam objev ;-D Co jinyho byse asi tak melo delat? Jinak pneu jsem zatim nepichl, ale za to uz nekolikrat vadny ventilek. Stesti jednou bylo ze pneu se vyfoukla az kdyz jsem po 200km zaparkoval v cili :-)

0 0
možnosti

singha

15. 8. 2007 12:18
Re: Objev

Volant můžu sice držet rovně, ale auto s defektem jednoho kola mi stejně bude ujíždět do strany, takže to nejspíš budu muset trochu nějak korigovat.

0 0
možnosti

von Kleist

14. 8. 2007 10:01
ventilky

Jenze ony neodchazi zdaleka jen pneu. Casto je problem s ventilky s gumovym telem - v miste pruchodu rafkem. Uz jsem takhkle znicil celkem dve pneu. Kolo uslo dost rychle, zrejme behem nekolika km. Po nafouknuti se tvarilo normalne - do doby, nez se rukou zakyvalo ventilkem - to se pak dely veci. V pneuservisu jsem se dozvedel, ze by se tenhle druh ventilu mel menit po 2 letech 8-o (byly tam prave +- 2 roky), skoda, ze to nerekli drive. Dal jsem tedy kovove a uvidi se...

0 0
možnosti
N

nizj

16. 8. 2007 10:19
Re: ventilky

Gumové ventily se mějí měnit při každém přezutí. Když měníš olej, taky nenecháš starej filtr....

Co se týče kováků, je to v pohodě. Tam se ti možná za pár let trochu vymačká ta těsnící guma, ale tu jde lehce vyměnit a nebo stačí jen přitáhnout tu matičku...

0 0
možnosti
LV

Wolfsteen

14. 8. 2007 9:20
Hmm

Tak podle těchto informací už bych ani neměl vyjíždet. Napředku mám sotva 3mm a vzadu sotva 2mm:-)

0 0
možnosti
H

větrák

14. 8. 2007 9:53
Re: Hmm

no to bys neměl, protože by se mohlo stát, že trošku zaprší, dostaneš třeba smyk a mohl by to odnést někdo jiný.....8-o

0 0
možnosti

Lama.Vikuna

14. 8. 2007 7:44
Hezkýýýý.... Pepikůůů....

To jsou mi tedy zajímavé informace. :-) Pokud je tento článek určen starouškům se škodovkou, co mají celé auto i jedny gumy na sto let, tak ti si to nepřečtou. :-( Pokud je to určeno pro normální řidiče, tak ti zas najezdí tolik, že víc než dvě sezóny jim stejně pneu nevydrží, tak nevím..... :-(

0 0
možnosti