- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
inde som sa docital, ze dialkove svetlo ma xenenevu ziarovku.
kde je teda pravda?
koupl jsem si rucni svitilnu se 14 LED, sviti jako blazen, v noci ji pouzivam nouzove i na kolo, vidim do 30 m. Chladici plochy to nepotrebuje. Dokazu si predstavit svetlomet zhruba s 7-10x vyssim svetelnym tokem do auta, tj. asi s 100-150 diodami. Jinak nova Audi TT ma obrysove osvetleni vpredu z diod a sviti to taky jako blazen
To by mě strašně zajímalo, jak to svítí - jasně že asi dostatečně, jinak by to nemontovali, ale asi to bude slabší než obyč žárovky, o xenonech vůbec nemluvě ;-)
vykonna LED dioda s ekvivalentnim vykonem 3W potrebu plochu na chlazeni cca 3x3 cm. Kdyz chceme vyzareny vykon 50 w, potrebujeme 20 diod, s chladici plochou 20x9cm2. Nebo aktivni chlazeni vetranim. Co ale, kdyz auto bude stat? Vymena praskle zarovky stoji 100kc, ale vymena bloku diod bude tak za 5000, ne?
To je zas hodnotný článek Navíc oznámit teď že R8 má LED světla...? Tady někdo hodně brutálně zaspal Co takhle nějaké technické detaily atd...? To by bylo příliš náročné co?
co se daly LEDkové reflektory objednat k Nissanu 350Z. Ale ta cena byla ohromující.
to je jasná věc a říkal to už Jára Cimrman, jen dosud všichni výrobci čekali na homologaci a vůbec povolení v EU k použítí LED diod do hlavních světlometů. Tak už to snad proběhlo. Třeba na denní svícení musí být LEDky zcela ideální, co se týká životnosti, spotřeby energie atd. Jinak z LED jdou dělat absolutní zázraky, co se týká plynulých změn barevného spektra světla, kam se hrabe většina ostatních běžných zdrojů světla...