- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hyundai není auto, to je parodie na žebřiňák.....
Podle některých příspěvků mám pocit, že všichni majitelé mercedesů a BMW hromadně svoje "křápy" prodají a přesednou do pokrokových korejských vozů , když se údajně evropské značky tak špatně prodávají, jsou nespolehlivé a celkově tak nějak out.......
Omyl :-) na BMW X5 3.0d nedám dopustit .... ale jako pracanta na tahání vleku mám Hyundai Terracan 2.9 CRDi a musím přiznat, že auto odvádí skvělou práci, v servisu je mnohem méně než BMW, přitom tahá víc jak 2t na vleku a najedu s ním cca 3x víc, přitom se na něm střídají 4 různí řidiči. Ale je to BMW a mám ho fakt rád, stehně jako ty vlastně všechny mé předchozí BMW. Měl jsem poznánku MB E, ale ten podel co měl já byl prostě průser a hodně zkazil MB reputaci a nejsem jediný, kdo má podobnou špatnou zkušenost. O spolehlivosti mluví vypovídají statistiky... a rovnou říkám, málokdo kupuje auto podle tabulek. Korejce je ale třeba brát vážně, jejich auta jsou dnes plně srovnatelná...a pokud bych měl volit mezi třeba Golfem, Meganem atd. a Hyundaiyem i30 nebo Cee´dem asi bych volil právě nového korejce.
Hahahaha, rejža vod Hundáje nikdy sporťákem nebude, na to tady jsou jiný značky než rákosový auta. Jezdit korejcem je akorát trapnost.....
Az na to, ze sportovni korejec stoji polovinu toho, co sportovni auta jine znacky a pritom kvalita provedeni ci jizdni vlastnosti jsou prakticky totozne.
Cim jezdis ty?
"Pokud má mít auto právo alespoň nahlédnout do klubu sporťáků, musí gumovat asfalt zadními koly"