- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, jeste neco, samozrejme ze jako kazdy auto ma i skodovka svoje nevyhody. Prijemny jsou nasledujici cisla: Poloosa 1600kc, desticky+kotouce 1000kc, prasatko 230 kc, pakny 490 kc, zapalovaci kabely 280 kc, komplet spojka asi 2400 kc, vsechno k sehnani u kazdyho Lojzy skladem.
Nevim, ale moje hrdost skodovkare timto clankem nijak neutrpela. Auto je jenom dopravni prostredek, chapu, ze kdo ma na mercedes, nebude jezdit felici. Lidi, kteri soudi ostatni podle vozu jsou mi zcela ukradeni. Jinak, filcku (r.v. 1995) jsem koupil v zari 2005, prestavel na plyn a vzapeti s ni jel z Prahy do Bielefeldu a zpet, to cele 2x, zjara na slovensko, pricemz jsem ji naboural a do 3 dnu dal dohromady, v lete do recka a zpet, pred tydnem do Stuttgartu a doufam, ze me odveze zase zpatky. Cesty pod 500km ani neuvadim, do prace to mam 35 km a kazdy tyden nekam vyrazim, takze to dohromady dava 30 000km rocne. Zatim me nikde nenechala, ani nic neprestalo fungovat. To, ze vozim kupu naradi je spis moje uchylka. Takze s tou poruchovosti bych to tak horky nevidel.
Sorry, ale je to o hov.., možná někdo napíše, že sem socka, ale jezdim felícií, má jen základní údržbu a ještě mě teda nikde nenechala... a to nejezdim jen v neděli na hřbitov a do Lííííídlu s babkou nakoupit... jezdim každý den po praze, často dálnice i okresky... tak nevim...
To je opravdu odvaha jet tímhle vrakem do itálie.Těmito přízraky jezdí jen šílenci,kteří si neváží svého života.Já bych si do tohohle vraku nesed ,protože bych se bál,že to začne okamžitě hořet eventuelně při prvním nárazu mi kryt motoru uřízne hlavu.To je opravdu lepší chodit pěšky.
Kdyby nebyli na silnici takoví šílenci, kteří si myslí, že když má silný auto plný elektroniky, tak může jezdit jako prase a ty elektronický blbosti ho před vším ochráněj, tak by byl bezpečnej i tráboš...
To se zasě nekdo trefil do hrdosti škodovkářů, napsat pravdivý článek o tom co všichni majitelé těchle popelnic vědí,ale přísně tají.Napsat o tom,že je škodovka neuvěřitelně poruchová to chce odvahu.
povazte, ze Zigulem z Prahy az na Sumavu. Pred cestou jsem dolil kapalinu do ostrikovacu, a normalne ve Strakonicich u pumpy sem ji musel kupovat znova. Kdybyste nahodou chteli nejaky tipy na cestu, kdyz tam nekdo pojedete taky, tak se mi ozvete.
pozvolna rezivějící Felicii mám, v itálii jsem s ní byl několikrát, ale nikdy jsem nic neopravoval (jako po cestě).... prostě jsem do toho sedl a jel...
Prostě článek o ničem a na nic...
No, rezavějící Felicii mám taky, v Itálii jsem s ní sice nebyl, ale že bych s sebou tahal plnej kaslík žárovek a svíček?
Svíčky, když je potřeba, mi vymění v servisu při pravidelný roční prohlídce a nevím jak ostatním, ale mně nějaká ta žárovka praskne jednou za uherskej rok...
Žeby skrytá reklama na nějaké italské auto od konkurenta Škody? No já tedy felicii mám a žádný problémy jsem s ní neměl. Ale co se týká fiatů a alfy romeo to snad ani nemusím říkat. To jsou nejhorší auta ...
a nejlepší na světě je tvůj nadčasový favorit 1,protoře to říkal venca z kravína.
Co je tohle za stupidni clanek? Ja bych to tak spatne s Feliciema nevidel, muze se ti podelal skautiku cokoliv. A ver, ze pohled na sedmickovej bavorak na odtahovce na dalnici je mozna jeste daleko horsi... Takze pro priste bych si odpustil tyhle vymysly.
Jel jsem taky Felckou do Italie, ale takhle jsem to neprozival. Sice mi cestou odesel alternator (rizenim osudu a vlastni lennosti jsem mel v kufru jeste jednu baterii, takze do cile jsme dojeli:-)), ale jinak to bylo docela prima. Teda az na to, ze ten servis byl asi dvakrat drazsi nez v CR :-). Ale ze bych o tom psal clanek, to me jeste nenapadlo :-O.