- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neřečníme, nečekáme, snažíme se něco dělat http://www.evcgroup.cz
Podle mě pro dalších pár let by se měla především rozšířit nabídka alternativ klasickému spalovacímu motoru, nebo spalovací motory přizpůsobit spalování alternativních paliv. Jenže, a to nejen v ČR, by měl zvítězit zdraví rozum nad různými lobbysti, ať už z řad petrochemického průmyslu tak ekoteroristů. Že to může jít jasně ukázalo třeba BMW s koncepcí Effeciet Dynamics nebo Mercedes vývojem motoru "Diesotto". Pak člověk zjišťuje, že spotřeba hybridu Prius je srovnatelná s BMW, přitom BMW nabízí jízdní vlastnosti proti Priusu z říše snů.
Já nevím ale Kia Picanto má lepší spotřebu než Škoda Fabia???
Někdo asi zaplatil té organizaci aby byla v seznamu.
Holt reklama je reklama
...znamena auto pouzivat jen v oduvodnenych pripadech. A pak je jedno, jestli mate spotrebu 5,5 l nebo 7 l/100 km. Neustale se resi alternativi paliva. Uvedomuje si nekdo, ze na ziskani 100 ha plochy na pestovani trtiny na etanol se musi pokacet 100 ha lesa? Nula od nuly pojde. Hybrid - do mesta asi dobry, co co na dalnici? Tan uz zase jede jen spalovaci motor, ne?
me by stacil hybrid kde by misto tezkych a drahych akumulatoru byly superkapacitory s odpovidajici technikou.
ANo, zabudujme do auta technologiu za 100000 (nejako ho predrazit musime) a presvedcme ludi, ze JEDINE takto ochrania zivvotne prostredie. Co sa bude diat s bateriou po 6 rokoch o tom hovorit nebudeme. Ze je prestavba na LPG niekolkonasobne lacnejsia? Ze su skodlive emisie nizsie ako u komplikovanych predrazenych rieseni?
Nebudte smiesni. Tie filmove hvizedy a AlGore to predsa MUSIA vediet omnoho lepsie, ako nejaki smiesni technici (vsetky moje auta za cely zivot nevyprodukuju tolko emisi ako sukromne jety horemenovanych pri jednom turne (s omnoho horsim dopadom, pretoze ich "svinstvo" rozprasuju vo vyske 12km)).
1. nejdrive si podivej kolik opravdu hybrid stoji
2. vem si cenu Octavie, pripocti si prestavbu na LPG a pak vymenu motoru po 30 000 Km, protoze ti z toho LPG vylitaj ventily
3. na baterie je zaruka 8 let a maji prej vydrzet zivotnost celeho vozu
4. LPG je porad spalovaci motor, takze s tou ekologicnosti pochybuje. A kdyztak na ekologii je lepsi CNG, ale LPG nema zas tak velkej vyznam, Takze Hybrid je mnohem lepsi a krok do budoucna. LPG je jen malinko upravenej soucasnej motor
To je naprosta blbost, vzdyt Civic v Hybridu, kterej je mnohem mensi nez Prius ma vyssi emise. Prius ma 104g CO2 na 100km oproti Civicu Hybridu se 109g a to jeste ke vsemu neni Civic schopnej jet pouze na elektrinu.
Kdyby radši udělali čistě elektromobil, levnej, nejlíp v číně. Ale to by ho pak lidi kupovali a neprodávala by se ropa za miliardy dolarů denně.
Např. POLO Blue Motion má o dost nižší emise, než Prius. Japonské hybridy se vyrábí jen v Japonsku - do Evropy se musí nějak dostat - lodí - a to je ohromná zátěž pro životní prostředí. Hybridy používají baterie - okolí dolu na těžbu surovin pro baterie používá NASA pro testování lunárních vozítek (zničeno kyselým deštěm z těžby) atd atd. Velmi hezké články v zeleeném TopGearu