- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale pánové, k čemu ta hrubost? Trošku nad věcí, mám sice Citroen, ale mám zkušenost i se škodovkou a dalšími auty i koncernovými a francouzskými. ( U obou je možné, aby se posralo cokoliv) Můj osobní pocit je ten, že nás zákazníky, ojebávají hlavně výrobci a servisy, o bazarech ani nemluvě. A je jedno v čem jezdíte. Snaha ušetřit, prodat za maximální cenu a servisy pod 500,- na hodinu nejde.J
Nazdárek, vy ubožáci a burani naklonění německejm sračkám. Co se týká tohodle auta, tak mi ukažte nějakej německej křáp, kterej má výbavu, jako tenhle francouz v téhle cenový kategorii. Ha - nenajdete, posrali jste se tady všichni na jednu hromadu, vy zamindrákovaný německý prasata. Protože, váš velký fašistický koncern, nevyrábí auta, který by se mohli rovnat tomuhle "autu". Tak si utřete držky od sraček, co tady koktáte a i nadále mě předjíždějte ve svých shnilých škodovkách, volkskwagnech a jinejch poblitejch srágorách. Dementi.....teď reagujte jako správný fašistický vopice....
Hodně lidí v ČR se nechá lehce zmanipulovat v dnešní době se tvrdí že motory TDI jsou nejuspor., nejspole., nej., nej.Já si ale myslím že motor HDI je lepší!! Standartní výbava v C5 je také lepší než třeba v VW Passat nebo Š Octavia.Ten kdo nechápe v čem je krása Francouských aut např. Citroen C5 nebo Peugeot 407 tak at si koupi VW Passat k tomu mobil nokia, Cola colu, Hambáč od MC Donald a teplákovku Nike.Žádná blondína si C5 nikdy nekoupi....nová C5 (model 2005 1.6 HDI )je dokonalost sama
a tys měl určitě před tím nejméně 2 roky nového passata s 2.0 TDi... a teď sis kóóónečně koupil pořádný francouzký auto s 1.6 HDi... subjektivní vnímaní různých lidí na to co je a není dobré je čistě subjektivní věc, někomu se líbí holky a druhému vdolky, stejně je to i s autama... někdo je spokojený s passatem a jiný s C5 tkou... co se týká výbav, je to taky relativní a nejde paušalizovat - různé akce, různé ceny... a navíc né pro každého je důležitá koncová cena a seznam výbavy doplněné o kravity typu dešťový senzor, který funguje stejně špatně atd. atd.
....nevím...spolehlivý auto... Je to kus od kusu. Mimochodem levněji než Fábii? No nevím nevím... jak kde...a dle stavu. Každopádně dobrá je prý C5 2.O /2.2 v naftě (dobrá spotřeba, podvozek, vybava, prostor, bezpečí..). No jak říkám..s tou spolehlivostí je to jak kdy. Známí to mají. Jedni maj občas trable, druzí neměli jedinou závadu.. Hm
Jo taaaak, takze spolehlive auto se pozna podle toho, ze mu behem prvniho roku a pul nekolikrat za sebou odejde prevodovka? To je asi nova francouzska definice spolehlivosti, ne?
Ve firmě jsem měl 2 citroeny C5. S jedním jsem jezdil přímo já a druhý byl na obchodní schůzky atp. S oběmi vozy byly skoro od počátku problémy s elektronikou, což většinou odsqtranilo přehrání softwaru. Jinak jel vůz v nouzovém režimu nebo nejel vůbec. V servisech si s tímto problémem nebyly schopni kvalifikovaně poradit a závady se cyklicky opakovali. Měnili se různá čidla, řídící jednotka a vše pomohlo jen z části. Zkoušel jsem postupně 3 značkové servisy s podobnými výsledky. Vozy byly celkově nespolehlivé, takže se s článkem nemohu v žádném případě stotožnit...
to je problém hodně aut, hlavně francouzských. Elektrika. Nicméně v US autě jsem měl taky problém s elektrikou. Ale jsem rád za Váš názor, utvrzuje v liknavosti a nespolehlivosti elektriky u francouzů obecně:-)
nezlobte se nekteri na me, ale citroen mi nesmi do baraku. a jestli mi ho nekdo priveze tak ho hned zapalim. pro me je citroen synonymem houpani a nespoledlivost. tecka. mam rad nemecky stroje
Do baraku kde bydlis se smi nosit jenom citrony, ne citroeny!
Ha ha, gumové koule To bych daleko nedojel když mám např v předních 55 atmosfér. Koule jsou samozřejmě ocelové a "gumová" je jen membrána uvnitř, která odděluje plyn od hydraulické kapaliny.
A řešít tekoucí hydrauliku výměnou koule je druhý podobný nesmysl - asi jako řešít kapající olej výměnou filtru.
Prosím, snažte se psát jen o tom, čemu rozumíte.
Už se to tu probíralo, ale dost nepřesně. U stáří 4-5 let je C5 na 16. místě ze 100 s 7,1% závad (Octavia I je na 38. a Passat na 27.místě). Pokud jde o 2-3 roky stáří, je na tom velmi špatně, 77. místo, ale v této době je ještě v záruce, takže se neprodraží, a po záruce je na tom velmi dobře. Prostě se nový sere a potom drží, kdežto u VW je to dost opačně. Co třeba přední náprava na Passatu? Tolik čepů a ramen neměl snad ani Žigulík!!! Znáte snad někoho, kdo měnil čepy na C5 dřív než ve 250 tis. km? C5 není ideál, jako žádné auto, ale na dlouhé cesty za tuto cenu neseženete nic lepšího.
TUV je naprosto nesmyslná statistika, která nezohledňuje najeté km apod. Vypovídá tak maximálně o tom, jak dobře kdo připravil auto na technickou nebo jak dobrej má pravidelnej servis. Mnohem větší vypovídací hodnotu má tahle tabulka
http://paultan.org/archives/2007/01/31/warranty-direct-reliability-league-table-2007/
Je to pořadí spolehlivosti 3-5 let starých vozů podle firmy, která pojišťuje nákup ojetin. Když se něco vyse... oni zaplatí opravu. Takže nejlíp ví, která značka je jak kvalitní.