- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasný že, to dělaj LIDI a pro LIDI takže nehrozí, že by se s váma auto přetahovalo kudy pojedete. Pokud se náhodou budete oběma rukama rejpat v nose a začnete najíždět na čáru, tak se auto srovná do směru. Ale pokud budete mít ruce na volantu a pojedete k čáře tak vám to zavibruje, případně zapípá a když s tím nic neuděláte zkusí se auto srovnat, ale zlehka - přepralo by to i dvouletý dítě. Jinak nejlíp s těmahle vychytávkama jsou na tom u BMW, ale furt to netlačej do výroby, protože by neměli konkurenci a mnohdy se jim do cesty staví i úřední šiml. HAWK
No kazdopadne zatim nikoho nenapadlo co by to udelalo, kdyz je na silnici preznacen pruh zlutymi pruhy, jako to casto byva treba v Praze na jizni spojce kdyz se ze dvou a odstavnyho udela dva a treti protismernej... :-) bum bac a dojezdils, protoze bud ti to strhne volant (Lexus) anebo ti to zacne vybrovat, tak ze nemas silu tam jet podruhe.
jde to urcite vypnout... kdyz jde vypnout napr ESP tak bych se divil, ze by to neslo vypnout
To je divné, že Lexus takto zasahuje do řízení. Co když se budu vyhýbat překážce a nestihnu dát blikač, to mě Lexus strhne zpátky do překážky, když nestihnu po varobání dát rychle blikač?
Spíš to asi v iDNES špatně napsali.
no mohlo by to bejt spojeny s natocenim volantu... Kdyz sjizdis nechtene ze silnice, tak to neni tak ze z niceho nic strhnes volant, ale ze postupne jedes a klimbas a myslis si jak jedes rovne ale jedes pomalu ke krajnici.... Takze si myslim ze to mozny je... ze te to upozorni a kdyz nezareagujes tak to strhne volant ;)
To je velmi úsměvné. Bezpečná jízda spočívá v dodržování jistých pravidel, která někteří z nás velmi dobře znají - přizpůsobit styl jízdy okolnímu stavu (a předpisům a značení) a stavu svého automobilu. Jelikož ale většina lidí je od přírody debilní, musí se vymýšlet další a další elektronické systémy, které by tuto debilitu ošetřovaly. Čím víc elektroniky, tím víc poruch, tím víc debat na idnesu, čí elektronika je poruchovější. Debil zůstane debilem i se stovkou elektronických systémů pro bezpečnou jízdu a vyseká se tak i tak
je to bylo spis pro usinajici ridice..
pokud jedes 180 po dalnici a vylitnes z pruhu, tak ses mimo silnici driv nez to blikne ;)
nevim na co to bude v CR, kdyz stejne na vetsine silnic jsou pruhy ne zrovna moc poznatelne, pokud tam jsou vubec
s přihlédnutím ke kvalitě a spolehlivosti francouzké elektroniky (viz. citroen C4, C5, renault laguna a spol.) by těch systémů měli do aut dávat ještě víc. Alespoň by začalo přibývat nevysvětlitelných havárií na rovných úsekách dálnic, kde z ničeho nic auto prudce zabočilo do svodidel a párkrát se převrátilo...
fakt bych si pral mit v aute takovou featurku, ktera mi bude sama tocit volantem pokazdy, kdyz si kamera usmysli, ze vyjizdim z pruhu...obcas, a zvlast na D1 je potreba takovych manevru, kdy na nejaky blinkr ani nepomyslim, napr. standardni situace - ridic necumici do zrcatka me zacne vytlacovat...inteligentni lexus vyhodnoti situaci jako ze vyjizdim mimo pruh a bez meho vedomi svihne auto doprava.