Diskuze
Nejnovější crashtesty: Kia cee´d má pět hvězd
Děkujeme za pochopení.
Jordan717
Přínos Oktávie k automobilovému dizajnu
Oktávie je automobil, který nemá dizajn. Stará Oktávka vypadala jako smutná teta, nová jako ta samá smutná teta v mejkapu...
Všechna ostatní auta mají nějaký typický dizajnový prvek, Oktávie nemá NIC, žádny dizajn, nula, niente, zero...nic.
Je to německá pomsta za odsun ze Sudet, nevzhledná hromada plechu s krátkým rozvorem a dlouhým zadkem...a navíc jen podprůměrné 4 hvězdy NCAP , které má dnes kdekdo, včetně Korejců.
Petr
ještě začít zinkovat kastli
Výsledek testu je dobrý, jen začít ještě zinkovat kastli a poskytovat delší záruku /10-12 let/ na prorezavění, než je ubohých 5 let rezželeza Kia, ale to je jeden z důvodů nižší pořizovací ceny. Za pár let stání na ulici bude Cee´d rezavý jako Felda...
Jirka
Re: ještě začít zinkovat kastli
Co to meleš za bludy ?
Záruka na kastli je samozřejmě 10 let !
Helmut
Věřím, že
pár důcgodců tendle Hundaj uspokojí bo co to je za drožku. Prostě rejžovec. Má to ale jednu nespornou výhodu, nebude to reznout. Za to se z toho bude hned drolit rejža.....
zdeněk
bludy
Bludy typu kouká z toho sláma fiat a všichni francouzi jsou poruchový většinou vycházejí z huby majitelů menších servisů.Dělají to proto,že jsou většinou schopni opravovat vzhledem k výbavě jen primitivní německou techniku VW.Přechodem populace k jiným značkám by znamenal to,že by nebyli vzhledem k moderním technologijím schopni jiné značky opravovat a oprav by navíc vzhledem k vyšší kvalitě jiných značek rapidně ubylo.Hlupáci ,kteří mají nějakou averzi na určitou značku většinou z nevědomosti nebo nedostaku zkušeností a nadhledu tyhle bludy šíří a matou normální lidi.
rudastraka
Re: bludy
ve znackovym servisu dela vetsinou ten kdo nema na to mit vlastni dilnu, tady vyskoleny ale ne prilis iniciativni personal (opravar). je mu celkem jedno jestli neco zkoni nebo ne, protoze on svoji vejplatu ma +- jistou. kdyz ti 2x neco zkoni mensi servis, uz tam nepojedes. v malem servise si majitel kvalitu prace ohlida lepe nez ve velkem. odbornici ve velkych servisech vetsinou nejsou, nebo tomu nerozumi a neumi pouzivat mozek
ja po nekolika spatnych zkusenostech u znackovych servisu jsem od nich utek. prace nekvalitni, stejna zavada se opakuje porad dokola, vse dlou trva, i beznou soucatku nemaji na sklade, ceny nasobek toho co to udela nekdo jiny. jednou me dokonce pri zavade elektroniky ze znackoveho servisu poslali prave do maleho servisu. znamej co ma maly servis (zamestanava 2 lidi) tvrdi, ze neresitelny zavady ve znackovym servise posilaji k nemu. pritom jde o banalni veci (jak tvrdi) ...
free78
KIA?
tady je zase "škodoonanystů". Musím se smát tomu, jak je s.e.r.e, že echt české auto s německým podvozkem, motorem a kompletním kapitálem získalo hvězdy jen 4 a "korejské" auto z korejského města Žilina získalo hvězd hned 5. To je určitě podvod :-)
free78
Chyba u Renaultu Clio...
mají tam chybu!! Clio získlo jen 4 hvězdy, jak se i píše v článku, ale v tabulce mu napsali 5 hvězd. Viděl jsem co z clia po tom testu zbylo a říkám rovnou, i 4 hvězdy jsou až až. Přední dveře dostali ranu a zdeformovaly i zadní blatník. To FIAT 500 dopadl mhohem lépe!
jedenznich
Re: Chyba u Renaultu Clio...
nemate pravdu Clio III ziskalo 5*
Mirko
Škodifka pěje labutí píseň
Tak tenhle výsledek Cee'du je skutečnou ranou do zad Octavii (v rámci třídy) i Fabii (v rámci cenové hladiny). Posuďte sami: Superb 4*, Octavia II 4*, Roomster 5* (získaných na třetí pokus, tedy podvodem) a Fabia II 4*. A to prosím podvozdy Octavie a Superbu získaly u jiných aut koncernu VAG standardně 5*. To znamená, že něco dělá Škodifka špatně. A neúměrně to předražuje, s tím, jak jí neodůvodněně stoupá sebevědomí. Myslím, že Kia je proti Boleslav Motor Werke něco jako prémiová značka. O Hyundai ani nemluvě (nepochybuji o budoucím výsledku i30). V podstatě mohou být Korejci takový nedostižný vzor pro Škodovku. Já bych škodovku označil za ruské auto - zprzní všechno, co jí VAG dodá. O vlastní elektronice ani nemluvě (poruchová jak sviňa). Simply Never!
Speedy
Re: Škodifka pěje labutí píseň
Hele jako škodovky vůbec nemusím, ale postav si ty auta vedle sebe. Škodovka vypadá aspoň jak auto, kdežte ten bambusák vypadá jak vočesanej trakař. Ale asi to maj vycpaný rejží dobře, že to vůbec crash testem prošlo.
engels
!
nejlepší auta děla vw potažmo škoda, Zastaralý motor TDI je ověřený vyzkoušený, jsem zvědav co všechny ty TCDi, např laguna, zadřené turbo protože olejový filtr nestíhá, ford odkapávání vstřiků,propálené písty, PT cruiser, při výměně rozvodů musí motor ven z auta, atd, následné náklady hrají roli, jsme zvědav jak budeš měnit v zaruce rozvoďák ))))
fuk
Re: !
Jak jinak! Pochybuje snad o tom nekdo?!
To je svata pravda! Kdo rika neco jineho bude popotahovan
rudastraka
hvezdy
bmw 5 ma 4 hvezdy. chcete tvrdit ze je min bezpecny nez fiat 500??
to ze auto obstoji pri testovany rychlosti na 5 hvezd muze znamet i to, zo uz je kompletne srolovany a pri vyssi rychlosti uz neni co rolovat a dojde na posadku. o skutecny bezpecnosti to moc vypovidat nemusi.
auto co ma pri rychlost kdy se testuje crash 4 hvezdy muze byt pri vyssi rychlosti mnohem bezpecnejsi nez auto z 5 hvezdama
Jerry
Re: hvezdy
BMW bude samozrejme bezpecnejsi, pokud by se srazilo s Fiatem 500. Kinetickou energii oklamat nelze.
Nicmene pri narazu do pevne prekazky bude dle vysledku FIAT 500 bezpecnejsi nez BMW i kdyz se tomu verit nechce. Hlavni rozdil je v tom, ze Fiat je vyrazne lehci, takze nemusi pri narazu pohlcovat takovou energii jako tezke BMW Takze vliv na posadku muze byt opravdu mensi nez u BMW. Obe auta se testovaly za stejnych podminek, takze vysledky muzeme povazovat za porovnatelne.
hamrock
Nepřítel
Sotva jsem uviděl nadpis, tak mi bylo jasný, že celá diskuze bude o Fabii a nespletl jsem se ...mám pocit, že podobně jako ten starosta z Brd tak i zdejší přispěvatelé musí mít v životě nějakého velkého nepřítele, namísto radaru to je zde ovšem Škoda, mám pocit, že pokud by tito nepřátelé zmizeli, tak by tito lidé ztratili smysl života, protože by neměli proti čemu bojovat ....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!