- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oktávie je automobil, který nemá dizajn. Stará Oktávka vypadala jako smutná teta, nová jako ta samá smutná teta v mejkapu...
Všechna ostatní auta mají nějaký typický dizajnový prvek, Oktávie nemá NIC, žádny dizajn, nula, niente, zero...nic.
Je to německá pomsta za odsun ze Sudet, nevzhledná hromada plechu s krátkým rozvorem a dlouhým zadkem...a navíc jen podprůměrné 4 hvězdy NCAP , které má dnes kdekdo, včetně Korejců.
Výsledek testu je dobrý, jen začít ještě zinkovat kastli a poskytovat delší záruku /10-12 let/ na prorezavění, než je ubohých 5 let rezželeza Kia, ale to je jeden z důvodů nižší pořizovací ceny. Za pár let stání na ulici bude Cee´d rezavý jako Felda...
Co to meleš za bludy ?
Záruka na kastli je samozřejmě 10 let !
pár důcgodců tendle Hundaj uspokojí bo co to je za drožku. Prostě rejžovec. Má to ale jednu nespornou výhodu, nebude to reznout. Za to se z toho bude hned drolit rejža.....
Bludy typu kouká z toho sláma fiat a všichni francouzi jsou poruchový většinou vycházejí z huby majitelů menších servisů.Dělají to proto,že jsou většinou schopni opravovat vzhledem k výbavě jen primitivní německou techniku VW.Přechodem populace k jiným značkám by znamenal to,že by nebyli vzhledem k moderním technologijím schopni jiné značky opravovat a oprav by navíc vzhledem k vyšší kvalitě jiných značek rapidně ubylo.Hlupáci ,kteří mají nějakou averzi na určitou značku většinou z nevědomosti nebo nedostaku zkušeností a nadhledu tyhle bludy šíří a matou normální lidi.
ve znackovym servisu dela vetsinou ten kdo nema na to mit vlastni dilnu, tady vyskoleny ale ne prilis iniciativni personal (opravar). je mu celkem jedno jestli neco zkoni nebo ne, protoze on svoji vejplatu ma +- jistou. kdyz ti 2x neco zkoni mensi servis, uz tam nepojedes. v malem servise si majitel kvalitu prace ohlida lepe nez ve velkem. odbornici ve velkych servisech vetsinou nejsou, nebo tomu nerozumi a neumi pouzivat mozek
ja po nekolika spatnych zkusenostech u znackovych servisu jsem od nich utek. prace nekvalitni, stejna zavada se opakuje porad dokola, vse dlou trva, i beznou soucatku nemaji na sklade, ceny nasobek toho co to udela nekdo jiny. jednou me dokonce pri zavade elektroniky ze znackoveho servisu poslali prave do maleho servisu. znamej co ma maly servis (zamestanava 2 lidi) tvrdi, ze neresitelny zavady ve znackovym servise posilaji k nemu. pritom jde o banalni veci (jak tvrdi) ...
tady je zase "škodoonanystů". Musím se smát tomu, jak je s.e.r.e, že echt české auto s německým podvozkem, motorem a kompletním kapitálem získalo hvězdy jen 4 a "korejské" auto z korejského města Žilina získalo hvězd hned 5. To je určitě podvod :-)
mají tam chybu!! Clio získlo jen 4 hvězdy, jak se i píše v článku, ale v tabulce mu napsali 5 hvězd. Viděl jsem co z clia po tom testu zbylo a říkám rovnou, i 4 hvězdy jsou až až. Přední dveře dostali ranu a zdeformovaly i zadní blatník. To FIAT 500 dopadl mhohem lépe!
nemate pravdu Clio III ziskalo 5*
Tak tenhle výsledek Cee'du je skutečnou ranou do zad Octavii (v rámci třídy) i Fabii (v rámci cenové hladiny). Posuďte sami: Superb 4*, Octavia II 4*, Roomster 5* (získaných na třetí pokus, tedy podvodem) a Fabia II 4*. A to prosím podvozdy Octavie a Superbu získaly u jiných aut koncernu VAG standardně 5*. To znamená, že něco dělá Škodifka špatně. A neúměrně to předražuje, s tím, jak jí neodůvodněně stoupá sebevědomí. Myslím, že Kia je proti Boleslav Motor Werke něco jako prémiová značka. O Hyundai ani nemluvě (nepochybuji o budoucím výsledku i30). V podstatě mohou být Korejci takový nedostižný vzor pro Škodovku. Já bych škodovku označil za ruské auto - zprzní všechno, co jí VAG dodá. O vlastní elektronice ani nemluvě (poruchová jak sviňa). Simply Never!
Hele jako škodovky vůbec nemusím, ale postav si ty auta vedle sebe. Škodovka vypadá aspoň jak auto, kdežte ten bambusák vypadá jak vočesanej trakař. Ale asi to maj vycpaný rejží dobře, že to vůbec crash testem prošlo.
nejlepší auta děla vw potažmo škoda, Zastaralý motor TDI je ověřený vyzkoušený, jsem zvědav co všechny ty TCDi, např laguna, zadřené turbo protože olejový filtr nestíhá, ford odkapávání vstřiků,propálené písty, PT cruiser, při výměně rozvodů musí motor ven z auta, atd, následné náklady hrají roli, jsme zvědav jak budeš měnit v zaruce rozvoďák ))))
Jak jinak! Pochybuje snad o tom nekdo?!
To je svata pravda! Kdo rika neco jineho bude popotahovan
bmw 5 ma 4 hvezdy. chcete tvrdit ze je min bezpecny nez fiat 500??
to ze auto obstoji pri testovany rychlosti na 5 hvezd muze znamet i to, zo uz je kompletne srolovany a pri vyssi rychlosti uz neni co rolovat a dojde na posadku. o skutecny bezpecnosti to moc vypovidat nemusi.
auto co ma pri rychlost kdy se testuje crash 4 hvezdy muze byt pri vyssi rychlosti mnohem bezpecnejsi nez auto z 5 hvezdama
BMW bude samozrejme bezpecnejsi, pokud by se srazilo s Fiatem 500. Kinetickou energii oklamat nelze.
Nicmene pri narazu do pevne prekazky bude dle vysledku FIAT 500 bezpecnejsi nez BMW i kdyz se tomu verit nechce. Hlavni rozdil je v tom, ze Fiat je vyrazne lehci, takze nemusi pri narazu pohlcovat takovou energii jako tezke BMW Takze vliv na posadku muze byt opravdu mensi nez u BMW. Obe auta se testovaly za stejnych podminek, takze vysledky muzeme povazovat za porovnatelne.
Sotva jsem uviděl nadpis, tak mi bylo jasný, že celá diskuze bude o Fabii a nespletl jsem se ...mám pocit, že podobně jako ten starosta z Brd tak i zdejší přispěvatelé musí mít v životě nějakého velkého nepřítele, namísto radaru to je zde ovšem Škoda, mám pocit, že pokud by tito nepřátelé zmizeli, tak by tito lidé ztratili smysl života, protože by neměli proti čemu bojovat ....