- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K Ladě mě pojí romantický vztah, co jsem si jen užil s Ladou 1500S, na které jsem se naučil jezdit....mno, dají se tam dělat různé veci. Ale vážně, pokud bude tato Lada technicky na úrovni, tak proč ji nekoupit např. místo Fabie? Problém je ten, že pokud vím Lada tak jako tak vyrábí asi 700 tisíc aut ročně, což je rozhodně dost a všechny je prodá v Rusku, východních a latinskoamerických trzích. Takže je otázkou, zda-li je ta kvalita až zas tak netrápí.
Pokud to auto bude stát v základní výbavě jako Logan .. tedy do nějakých 200 000 Kč, tak má šanci. Jinak si to koupí opravdu málokdo. Lada by se spíš měla pohybovat v low costu, dokud neodladí dodržování kvality. S cenou podobnou např. Renaultu Megane dost pochybuju, že to bude masovka.
.... že každá lada, volha, kia, hyundai, daewoo atd., o jiných značkách ani nemluvím, mají daleko lepší design než ty škodovácký hrůzy fabia s roomsterem
To mně se Roomster líbí, ale nekoupil bych si ho. Máme doma O2 4x4 a jako druhé auto v rodině Focuse. Jako první auto do domu je Roomster malý a jako druhé drahý.
přijde mi, že takovýhto vozů je teď na trhu nepřeberné množství... celkově je aut v nabídce šíleně moc
Nechápu proč Rusáci přicházejí s modelem, který tu mělo Daewoo před 10 lety... Nezajímavé v ničem...