Diskuze
D1 se staví už čtyřicet let, hotova bude v roce 2013
Děkujeme za pochopení.
paolo
nebezpečný úsek
je někde mezi nultým a 200. kilometrem, jinak to ujde...
AAA
zvyste rychlost
udelejte jeste jeden pruh navic a max. rychlost na 250 km/h.....to je napad....to se urcite snizi nehodovost (hlavne v zime)
honza2007
Re: zvyste rychlost
maximální rychlost je maximální. Přečti si zákon a tam máš napsáno, kolik můžeš jet...
Kebison
Mytne...
Dat praci soukromnikum a investorum...ti at postavi potrebne cesty a pak at na nich vybiraji myto...treba i 20let...pokud se o ni budou nalezite starat....
kutil
Stavba dálnic
Jsem pro to, aby byly úseky dálnice placené, hlavně když bude hotová. Ať ji postaví investor na své náklady, vybírá naní mýtné a po cca 10letech ji odprodá státu. Důležité je aby dálnice, okruhy a obchvaty byly hotové a ne aby se jejich výstavba řídila tím, zda má stát peníze či nemá. To, že stát neumí hospodařit s penězi, které vybere na mýtném je jeho chyba. A to že nezdraží dálniční známku i když dálnic přibývá je taky jeho chyba. Proč volíme takové pit*mce, kteří se nedokáží domluvit a věci rozhodnout. Ono je to celé na hlavu. Dříve se říkalo, že spotřební daň paliva je vlastně daň za užívání komunikací. Dnes najednou bude silniční daň nejen na dálnice ale i na normální silnice. K čemu je tedy spotřební daň? Není to jen o tom, že spotřební daň nestačí a tak vymysleli další daň? Nebylo by lepší podívat, se kam peníze ze spotřební daně mizí
Hekynen
Zase špatně, pisálkové!
Dálnice D1 se začala stavět v roce 1938!!! Výstavba byla přerušena v r 1942. Po válce se s výstavbou opět pokračovalo, byla ale přerušena komanči (dálnice nepotřebujeme, lid autem jezdit nebude). Úsek Praha-Mirošovice byl postaven v 38...
Hekynen
Re: Zase špatně, pisálkové!
Omlouvám se, nečetl jsem článek celý... Asi je lepší nejprve přečíst článek CELÝ a pak na něj reagovat. Hold, před chvílí jsem vstával...
xxx
k financování dálnic
možná by u nás šla výstavba taky chorvatskou rychlostí.Je to i tím,že na to mají z mýta více peněz - cca 2Kč/ujetý km.Zavést to u nás,tak se řidiči pos..ou.Cesta Brno-Praha a zpět za 800Kč.1x týdně na víkend za rodiči do brna krát 52 týdnů=41600Kč... A to lidi brečí nad zdražením známky o stovku... Ono je to taky dost o penězích.Ale možná by z toho byly jen nové vily pro ŘSD.
kutil
Re: k financování dálnic
Pokud chceš srovnávat s Chorvatskem, tak si uvědom, že oni stavějí v krajině skal, roklí a že velká část dálnice je na náspu, mostu nebo terénním zářezu. V Čechách je ale jen hlína a skal jen trochu. A třeba pražský okruh z Chaber na Černý most by mohl být bez mostů jen polema a přitom se místo něj staví ta blbost z ČM na Kbelskou, která bude určitě stát víc jak okruh z Chaber, protože součástí je složitá křižovatka. Rozdíl je v tom, že spojka z Chaber na ČM by pomohla, zatímco spojka z ČM na Kbelskou je o ničem
p.peska@centrum.cz
Zajmave
Je zajimave ze se od roku 1971 postavilo kazdy 2 rok kus dalnice ,ale od roku 1992 do 2005 se toho moc nepostavilo.
Proc?Penize?Byla nejaka prestavka?
V clanku nejsou rozpocty kolik penez stala kazda stavba dalnice.
tomnejez@seznam.cz
Re: Zajmave
milý příteli, v letech 1992 - 2005 se stavěly jiné dálnice jako např D 5 na Plzeň cca 100 km, je vidět že jste dost mimo, pro info náklady jsou cca 400 mil Kč na 1 km ( pokud to není tunel )
Rigo
A co takhle
ploty podel dalnice, ktere jsou standartem napr. v Rakousku? Aby se clovek nemusel bat jet povolenych 130, aniz by se nestretl se srnou...
werr
Re: A co takhle
Ani ploty nejsou idealni reseni majici take dost negativ a ani v civilizovanejsich zemich nejsou vsude, mozna dokonce v mensine. Rakousko je zeme hlupaku takze bych si ji za vzor nebral.
Anonym z anonymova
Bum prásk
Nejraději mám ty úseky z panelů, jak to dělá při jízdě buch, buch, buch, buch, buch, buch...
hihi
ZLATÝ ŠVÉDSKÝ TICHÝ ASFALT
DÁLNICE D1 BY MĚLA MÍT 8 A NE 6 PRUHŮ A NANÁŠET NA NÍ TZV. TICHÝ ASFALT, KTERÝ SE POUŽÍVÁ VE ŠVÉDSKU A JE SKVĚLÝ,NESLYŠÍTE HLUK PNEUMATIK.SNAD SE NĚKDY ZA 30 LET DOČKÁME.
inkvizitor2005
Re: ZLATÝ ŠVÉDSKÝ TICHÝ ASFALT
Beton má daleko lepší vlastnosti než asfalt - např. delší životnost, větší odolnost (např. se na něm nemůžou vytvořit koleje). Pro vytíženou dálnici typu D1 je ideální. A hlučnost se dá technologicky snížit (není řeč o panelech mezi Prahou a Brnem, že)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej byty 2+1, 60 m2 - Mariánské Lázně - Úšovice
Dyleňská, Mariánské Lázně - Úšovice, okres Cheb
2 699 000 Kč