Diskuze
Nová Fabia Combi bude stát o pět tisíc víc než dnes
Děkujeme za pochopení.
Hrada01
No, že by mě to moc nadchlo,
to se říct nedá. Z těch fotek to vypadá skoro jak 206 combi, ale na druhou stranu škodovka mě nikdy moc nenadchne na prvních fotkách a pak je to auto, který má vyvážený design a tvary, které za rok neomrzí (narozdíl od renaultu a podobných). Tak snad se bude líbit.
hoof-7
je to malý a drahý
Já si objednal Dacii Logan MCV 1.5 dCi. Kufr 700 litrů, rozvor 2900 mm prostě kus auta pro pět dospělejch lidí. Škoda že na něj musim dva měsíce čekat, prej je nestačej vyrábět. Ale rád si počkám, než kupovat malou předraženou Fábii kombi.
Coldstone
Re: je to malý a drahý
chudáku, diesel s malým krouťákem, rozjezd jak s traktorem, nevyvážený podvozek, při čelním nárazu to nebolí, sanita se nevolá, téměř bez výbavy, na co šáh francouz je nespolehlivý, na co šáh rumun to je nad ntou.
Smarty
No prosím
Ten kombík vypadá daleko líp než krátká verze. Akorát by mě zajímalo, na kolik přijde aspoň trochu slušná výbava (motor 1.4, okna v elektrice, klima).
smudliky budliky
Pro vsechny antiskodovkare II
A jeste si uvedomte, ze ani ti Korejci nebudou levni furt. Az si udelaj jmeno, posunou se tam, kde jsou dnes Japonci. Toyota taky neni zrovna levna - a jako to byl shit pred par desitkami let! Takze ani ti Korejci vam nedavaj nizke ceny z nejakeho altruismu, ale protoze ZATIM musej. Po nich prijdou treba Malajci a zase budou pubescenti na iDnes vykrikovat - jedine Malajce, vsichni ostatni kradou.
hnusil
Re: Pro vsechny antiskodovkare II
To jsi dost mimo, japonci predci kvalitou evropskou produkci za vice nez polovicni cenu (dorovnani na aktualni ceny probiha diky diskriminaci japonskeho drhu a rozdilnou dani). A zrovna toyota je poslednich 20let prototyp kvality a porovnej ceny - skoda je ve vsech tridach drazsi.
smudliky budliky
Pro vsechny antiskodovkare
Oznameni pro vsechny Tatary. ANO, Skoda neni nejlevnejsi vuz na trhu. ANO, korejska konkurence je levnejsi. Uz to prosim prestante stale znovu a znovu objevovat. My to vsichni vime. Uvedomte si kurna, ze kdyz ma Skoda dost sebevedomi a silnou znacku (coz asi ma), tak muze sve vozy prodavat draz. Naproti tomu KIA a spol. proste MUSI byt levni, protoze kdyby byli drazsi nez zavedene znacky, tak by je nikdo nekoupil. Tomu se rika marketing. Takze kdo pocita kazdou korunku, at si koupi korejce, kdo ma i jina kriteria, at si klidne koupi treba zondu. Kapisto?
...tak to pardon
...
...tak to de... ...dnes stoji bez ctvrtecni prilohy 11 korun, tak to si za dvacet litru koupim tri a este mi zbude na novy laclace...
Petr
DODO
Dodělej doma.
Už aspoň dodává Škodovka povinnou výbavu trojúhelník a lékárníčku?
MKN
1,2 HTP
sice sám nevlastním, ale objektivně řečeno, je to docela povedený motor a musím se ho zastat. Když se do firmy koupili Fabie Combi 1,2 tak jsem patřil taky k těm, co k němu přistupovali s nedůvěrou (3 válce, co může člověk čekat, že..), ale již po několika svezeních jsem musel změnit názor. Taková katastrofa, jak někteří tvrdí to tedy není, naopak...
Pete
Re: 1,2 HTP
Taky máme ve firmě jeden a obloukem se mu všichni vyhýbáme. Kromě nervů to je taky myslím trochu nebezpečný, i Š120L mívala snad větší dynamiku.
TM
Škoda = Dacia
Nějak nechápu, proč je u nás Dacia zatracovaná a naopak Škodovka vychvalovaná až do nebes.
Přitom jde o úplně shodný auta - krámy montovaný v postkomunistické Východní Evropě a zastřešený západoevropskou automobilkou (VW, Renault).
ja
Re: Škoda = Dacia
jenze skoda je v pozinku a dacia ho videla z letadla
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...