Diskuze

Volvo do zásuvky: ReCharge Concept

Nové elektrovolvo ujede na elektrony 100 kilometrů. Když energie v baterkách dojde, je v záloze spalovací motor. Nebo stačí najít nejbližší zásuvku. Bílá, trochu rozřezaná "C-třicítka" vystavená ve Frankfurtu ukazuje, jak chce s emisemi bojovat Volvo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jl

17. 9. 2007 14:31
1,6 ?

Není 1,6 l motor jako pomocná jednotka, navíc pro nepřímý pohon přespříliš ? Ale jináč dobré.

0 0
možnosti
PM

petrmalyx

17. 9. 2007 15:43
Re: 1,6 ?

Ne, ta baterka je tezka jako krava a tak to potrebuje silnejsi motor, aby se to vubec pohlo z mista.

0 0
možnosti

retero

16. 9. 2007 23:18
No hlavně by mohla vláda podpořit prodej odstraněním DPH.

No hlavně by mohla vláda podpořit prodej odstraněním DPH.

0 0
možnosti

D

16. 9. 2007 20:01
T5

Jen na tu T5 v elektrice si asi ještě nějaký ten "den" budeme muset počkat ;-) 

ALe jinak klukům blahopřeju. Jen víc a houšť.

0 0
možnosti

M.

16. 9. 2007 17:50
Konečně trochu lepší elektromobil

Tudy by se měl ubírat vývoj elektromobilů !

0 0
možnosti
PB

Tibor Máslo

16. 9. 2007 16:28
Jedno velké ale...

No to je bezvadná informace, jen škoda že při výrobě té elektřiny vznikne v elektrárně daleko víc emisí než kolik by to auto vytvořilo kdyby jelo na beňol ;-D

0 0
možnosti
A

Aarfy

16. 9. 2007 16:52
Re: Jedno velké ale...

Když o něčem víš houby, tak se nevyjadřuj

0 0
možnosti
R

ragingox

15. 9. 2007 21:32
Recyklace baterek ...

Co recyklace baterii v pripade ze 80-90% lidi zacne jezdit elektromobily ? Je to problem nebo neni ?

0 0
možnosti
GH

ppc1500

16. 9. 2007 18:35
Re: Recyklace baterek ...

Záleží od toho, jestli budou používat suchý článek nebo ne. Osobně si mysím, že to bude mhonem menší probém než momentální znečištění ovzduší. Kdyby to auto již bylo na trhu za rozumnou cenu, okamžitě do toho jdu!

0 0
možnosti

Franta Amper

15. 9. 2007 21:03
100 km bohate staci

Mam 11 let starej elektromobil s puvodnima gelovejma bateriema a jeste porad mi to ujde 80 km na jedno nabiti, bohate mi to staci na cesty do Praglu a do prace je to jak delany, jestli mi jeste nejakej ten rok vydrzej tak budu spokojenej, takovyhle starsi ojety elektromobily se daj sehnat za celkem slusny penize a benzinku navstivim tak max jednou za mesic, kdyz si chci koupit neco k piti :-)

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

16. 9. 2007 14:49
Re: 100 km bohate staci

Článek se vyhýbá vlastnímu dobíjení, takže jak to je v praxi? Zásuvka 230 nebo 400 V, velikost jističe a doba nabíjení je jaká?

0 0
možnosti
MS

rebbe

15. 9. 2007 18:38
Ten nabíjecí motor může být klidně pětistovka

a zrychlení stačí za 20 s./tu stovku, hlavně těch 50 by nemělo trvat moc dluho. Hlavní problém je dosud váha a trvanlivost akumulátorů.

Pokud se to zdařilo, je auto do města zrozeno!

0 0
možnosti

akim

15. 9. 2007 18:03
aku

Zivotnost auta je brana s pohledu poctu najetych kilometru... Kolik lidi (krome Ala Bundy) jezdi s utem po 300 000 km... A 300 000 km neni problem uz s dnesnima elektromobilama ("na jedny baterky") najet...

0 0
možnosti

petrmalyx

15. 9. 2007 7:01
zivotnost baterie vyssi, nez zivotnost auta?

to bych rad videl. Bude se to auto rozsype po par letech, nebo je to nejaka super baterie (na jeji vyrobu se pouzilo co? Velmi ekologicky vytezene kovy a jine superciste sracky.) Ono je dost Volv, co jezdi uz vic, nez pul stoleti. Tak jak s tou baterkou?

0 0
možnosti

Jirka

15. 9. 2007 15:28
Re: zivotnost baterie vyssi, nez zivotnost auta?

Dnesni li-ion baterie obsahuji latky, ktere maji za ukol ji po cca 4-5letech chemicky zakonzervovat a tim padem znehodnotit. Zivotnost baterii by tedy mohla byt vyrazne vyssi, ale volne pohozene v prirode by znamenaly velke nebezpeci. Toz asi tak...

0 0
možnosti