Diskuze

Mercedes F700: benzinový nafťák a kybernetická asistentka

F700 odhaluje mnohé z budoucnosti Mercedesu, přináší rafinovaná řešení pro automobilovou high society, ale hlavně: převratný motor Diesotto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Patis

27. 9. 2007 10:23
Systém pro zastavení

To anonym:

Příště když někdo píše o tom co mercedesu funguje a nefunguje, ať si první ověří informace. Když mercedes testoval systém, kdy auto samo zastaví, udělal testovací řidič zásadní chybu v tom, že si systém nezapnul. Bohužel. Takže chyba lidského faktoru.

0 0
možnosti

tony

27. 9. 2007 22:54
Re: Systém pro zastavení

já to slyšel jinak:-)

selhalo to když se to filmovalo a to prej dělali v nějaký hale, a protože byly obavy že to v uzavřenym prostoru nebude fungovat tak to vypnuli a řidič kterej "jakože vjel do nějaký mlhy" (nějaká dýmovnice či co) měl zabrzdit normálně nohou, moment pro začátek brždění měl odhadnout podle prkna který tam bylo položený, háček byl v tom že ten auťák to prkno přejel tak hladce že to ten řidič nepostřehl:-)

0 0
možnosti

Marklar

27. 9. 2007 1:05
195

no ono ty gumy možný budou 195tky, na jedné fotce jde vidět, že to jsou opravdu téměř galusky...[>-](Y)[>-]

0 0
možnosti

OldFaker

25. 9. 2007 20:06
To je poměr, Bože...

Cituji: "Podle internetové encyklopedie Wikipedia vytvořil Mercedes od roku 1970 patnáct prototypů. To na víc než stoletou automobilku moc není, podobné množství prototypů vychrlí třeba japonští výrobci za pět let".

To je poměr jak sviňa: KAŽDÝ z těch konceptů posunul automobilismus dopředu, KAŽDÝ!!!

Kolik konceptů potřebují číňani na jeden krůček?!?!? Prosím zdejší šampónky, aby nepsali, jde mi o pokrok techniky, ne o cingrlátka!!!!

0 0
možnosti

Devonský vápenec

26. 9. 2007 14:10
Re: To je poměr, Bože...

Aby ses nepos... Mercedes je auto vyjímečnejch kvalit a jen pro omezenej počet lidí.

Japonci posunujou techniku dopředu podstatně častěji a hlavně - ku všeobecnému prospěchu.:-)

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

25. 9. 2007 18:32
Mercedes...

...opet ukazal,ze design neumi...Jeste vetsi tragedie je jejich divize Maybach...:-©

0 0
možnosti

OldFaker

25. 9. 2007 19:57
Re: Mercedes...

Konečně odborník... a o čem se tu psalo, to víte?

0 0
možnosti

wostrey

25. 9. 2007 18:11
nadherny auto

a toho msita ve vnitr...hmmm[>-]

0 0
možnosti

sectoid

25. 9. 2007 15:27
design

Noo me teda ten design zas tolik neuchvatil, je pravda ze je celkem originalni. Nemuzu si ale pomoct to auto mi pripada jak rozteklej cokoladovej bombon s cukr polevou ;-) takze nic pro me i kdybych na to mel ;-)

0 0
možnosti

er

25. 9. 2007 13:42
uu uu u u u u u u u uuuuuuzz

aby se nám pan autor z toho auta nakonec neudělal ;-D

jinak auto docela hezký, jenom nechápu, proč zase ta stříbrná metalíza (i když na těch fotkách úplně jako ta klasická všední stříbrná nevypadá). Dneska je každý 2. auto na silnici stříbrný, jak vojáci, ble, hnusná móda

0 0
možnosti

rýpal

25. 9. 2007 13:56
Re: uu uu u u u u u u u uuuuuuzz

to je jednoduché. Na stříbrné je nejmíň vidět zaprášení a nejlíp vyniknou detaily.

0 0
možnosti

Hmm

25. 9. 2007 13:32
Technologie MB

No jenom aby ty technologie nacpany do auta taky fungovaly. Pamatuju, kdyz se Mercedes pred novinari vytahoval s novym systemem, ktery pomoci senzoru sam odhali prekazku a zastavi auto pomoci brzd, neco jako ma ted Volvo v novych modelech, tak se testovaci jezdec schvalne rozjizdel proti zdi a ukazoval jak je to skvely system. Kdyz si ale zkousku vymohli novinari, tak se ukazalo ze system nefunguje a v jenom pripade nabourali o sebe dva prototypy novyho Ska a v druhym projeli s jinym Skem zdi a byla z toho slusna ostuda a blamaz pro Mercedes :)

0 0
možnosti
M

blbeczech

25. 9. 2007 14:49
Re: Technologie MB

V jednom díle pořadu Top Gear, testoval Jeremy Clarkson právě tento system na S klase. Sice to nezkoušel proti zdi, ale ten system normálně fungoval.

Zkoušel to v běžném provozu, kdy jel za jiným vozem, který ve finále zastavil na světlech. No a hele, S-klada zastavila taky, aniž by Clarkson šlapal na brzdu. Nohu měl teda připravenou nad pedálem(kdo by neměl, taky bych tomu nevěřil), ale ani o něj nezavadil. Prostě to auto si samo drželo odstup tak 10-15 m a pak samo zastavilo na těch světlech s normálním odstupem od toho před ním. Jenže to nebyla zeď, a ten system měl hodně času si rozmyslet co udělá. Takže zeď je pro tu káru asi už velký sousto, páč se nepohybuje, ale stojí.:-)

0 0
možnosti

SkuBas

25. 9. 2007 12:39
Co je to za rozmer pneu 195/50 R21

Je jesne, ze je to koncept, tak to nebude zadny standard, ale 195 sirka na R21 to by byly spravne komicke galusky. Z obrazku to spis vypada na 295/50 r21.

Ale je pravda, ze 195/50 by mel urcite super nizky valivy odpor, proste jako galusky. ;-D

0 0
možnosti
LA

lukinoo

25. 9. 2007 9:44
mega death absoltlní turbo střela...

0 0
možnosti