- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To anonym:
Příště když někdo píše o tom co mercedesu funguje a nefunguje, ať si první ověří informace. Když mercedes testoval systém, kdy auto samo zastaví, udělal testovací řidič zásadní chybu v tom, že si systém nezapnul. Bohužel. Takže chyba lidského faktoru.
já to slyšel jinak
selhalo to když se to filmovalo a to prej dělali v nějaký hale, a protože byly obavy že to v uzavřenym prostoru nebude fungovat tak to vypnuli a řidič kterej "jakože vjel do nějaký mlhy" (nějaká dýmovnice či co) měl zabrzdit normálně nohou, moment pro začátek brždění měl odhadnout podle prkna který tam bylo položený, háček byl v tom že ten auťák to prkno přejel tak hladce že to ten řidič nepostřehl
no ono ty gumy možný budou 195tky, na jedné fotce jde vidět, že to jsou opravdu téměř galusky...
Cituji: "Podle internetové encyklopedie Wikipedia vytvořil Mercedes od roku 1970 patnáct prototypů. To na víc než stoletou automobilku moc není, podobné množství prototypů vychrlí třeba japonští výrobci za pět let".
To je poměr jak sviňa: KAŽDÝ z těch konceptů posunul automobilismus dopředu, KAŽDÝ!!!
Kolik konceptů potřebují číňani na jeden krůček?!?!? Prosím zdejší šampónky, aby nepsali, jde mi o pokrok techniky, ne o cingrlátka!!!!
Aby ses nepos... Mercedes je auto vyjímečnejch kvalit a jen pro omezenej počet lidí.
Japonci posunujou techniku dopředu podstatně častěji a hlavně - ku všeobecnému prospěchu.
...opet ukazal,ze design neumi...Jeste vetsi tragedie je jejich divize Maybach...
Konečně odborník... a o čem se tu psalo, to víte?
Noo me teda ten design zas tolik neuchvatil, je pravda ze je celkem originalni. Nemuzu si ale pomoct to auto mi pripada jak rozteklej cokoladovej bombon s cukr polevou takze nic pro me i kdybych na to mel
aby se nám pan autor z toho auta nakonec neudělal
jinak auto docela hezký, jenom nechápu, proč zase ta stříbrná metalíza (i když na těch fotkách úplně jako ta klasická všední stříbrná nevypadá). Dneska je každý 2. auto na silnici stříbrný, jak vojáci, ble, hnusná móda
to je jednoduché. Na stříbrné je nejmíň vidět zaprášení a nejlíp vyniknou detaily.
No jenom aby ty technologie nacpany do auta taky fungovaly. Pamatuju, kdyz se Mercedes pred novinari vytahoval s novym systemem, ktery pomoci senzoru sam odhali prekazku a zastavi auto pomoci brzd, neco jako ma ted Volvo v novych modelech, tak se testovaci jezdec schvalne rozjizdel proti zdi a ukazoval jak je to skvely system. Kdyz si ale zkousku vymohli novinari, tak se ukazalo ze system nefunguje a v jenom pripade nabourali o sebe dva prototypy novyho Ska a v druhym projeli s jinym Skem zdi a byla z toho slusna ostuda a blamaz pro Mercedes :)
V jednom díle pořadu Top Gear, testoval Jeremy Clarkson právě tento system na S klase. Sice to nezkoušel proti zdi, ale ten system normálně fungoval.
Zkoušel to v běžném provozu, kdy jel za jiným vozem, který ve finále zastavil na světlech. No a hele, S-klada zastavila taky, aniž by Clarkson šlapal na brzdu. Nohu měl teda připravenou nad pedálem(kdo by neměl, taky bych tomu nevěřil), ale ani o něj nezavadil. Prostě to auto si samo drželo odstup tak 10-15 m a pak samo zastavilo na těch světlech s normálním odstupem od toho před ním. Jenže to nebyla zeď, a ten system měl hodně času si rozmyslet co udělá. Takže zeď je pro tu káru asi už velký sousto, páč se nepohybuje, ale stojí.
Je jesne, ze je to koncept, tak to nebude zadny standard, ale 195 sirka na R21 to by byly spravne komicke galusky. Z obrazku to spis vypada na 295/50 r21.
Ale je pravda, ze 195/50 by mel urcite super nizky valivy odpor, proste jako galusky.