- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam subarko ful ltime awd, volvicko awd take s haldexem, a jedno jen fwd, na cruisovani v lete
jsem zastance 4kolek a podporuji jejich vyrobce svymi penezi, takze se pak vy, kteri o nich jen snite ale nechcete je "protoze zerou, jsou zbytecne drahy, vetsinu roku neni nahon zadku/predku potreba, a v kombinaci s automatem je spotreba pres 9 litru benzinu!!!!" muzete o nich aspon bavit a po nich pokukovat na ulici :))
A které pak?? Tím chci říct, že samolepivý štítek na kufru 4x4 a pod kapotou Haldex sotva mají spolu něco společného
Další offroad expert, který neuznává nic jiného než LandRover nebo Subaru a musí nám to všem oznámit. Já s tím podělaným Haldexem 2 jezdím, nemyslím si, že mám offroad, ale neřeším na horách řetězy, neřeším problémy majitelů dvojkolek, kteří končí v půli kopce v Bílých Karpatech nebo Beskydech a neřeším ani neprohrnuté silnice. Ne každý bydlí u Jižní spojky, chytráku.
Čtyřkolek se prodává čím dál víc, protože lidé neumějí řídit a myslí si, že je náhon na všechna kola spasí. Navíc nechápu jak mezi námi mohou existovat lidé, kteří jedou do hor na letních pneu.
Proc zvracis? Ja sem byl pred 2 mesicema na Pustevnach na letnich gumach a zadny problem
To mi připomíná, že jsem včera viděl poprvé naživo nové Subaru Impreza. Ve skutečnosti je to ještě ošklivější než na fotkách. Málem jsem si ublinkl a pak jsem se rozplakal
za 1. na ty s Haldex spojkama případně jiným způsobem pro osobáky a SUV - 2. quattro, uzávěrka diferenciálu - 3. Klasická uzávěrka diferenciálu + terénní vlastnosti. Takhle je to v jednom pytli a je to nevypovídající.