- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za 800 000 czk to MUSI byt bezporuchove auto. kto da dnes aj pri svojej solventnosti tolko "penazi za auto"..{ oil peak}. ty kokso je to krehke auto, drcne do teba 40 tonovy kamion,nejaky zaspaty kamionista,nevynde ti predbiehaci manever, a si v prdeli. ale kazdy si honi svoje EGO niekde inde.
...Pekné...ale pořád mi to připomíná několik aut dohromady
Rozumim ze lidem vadi ze semtam u oktavky nesviti svetlo (hlavne cast zadniho "C" ) atd atd....ale bohuzel tohle je spise vizitka dodavatele a jelikoz ho urcuje vw, nemuze ho skodarna zmenit, tak je to sevsim..... jako jediny co si myslim ze je fakt bolestny a to u vsech skodovek je zatim absence common-railu, az ho tam hodej, bude to supr. Jinak dvojkova oktavka je na svezeni supr auto i kdyz je to oproti tyhle mazde "stary" auto, myslim ze ty mazde muze s klidem konkurovat a tim nemyslim zavazadlovej prostor!
"myslim ze ty mazde muze s klidem konkurovat a tim nemyslim zavazadlovej prostor!" - a co tym teda myslis???
Tak jsem si nakonfiguroval Ocktavii a za cenu cca 800000,- Kč bych měl to co bych měl za 800000,- Kč v Mazdě 6, tak teď by si člověk musel vybrat. Upozorňuji, že jsem si to nakonfiguroval na škodováckých stránkách a snažil jsem se tam dát srovnatelnou výbavu s Mazdou 6. To potom záleží fakt naposouzení co koupit? Osobně mám jasno Mazda 6 výtězí - větší, lepší podvozek a pro mě líbívější design.
Skodovku si kupuji lidi, kteri neumi pocitat, hybejici maturita z matiky se nekde projevit musi
V práci máme služební octávii 1.9 TDi, jede slušně. Co se týká jízdních vlastností nejsou špatné, na svou třídu jsou dost dobré, ale když to srovnám ze současnou Mazdou 6, tak podvozek u mazdy je o dost jistější. Hlučnost motorů TDi je otřesná ve srovnání s MZR-CD. Ale ať si každý koupí co se mu líbí v čem se cíti dobře.
Asi 30 procent akcií patří fordu. Jestli ses ptal na tohle
No nevim co se tu porad resi cena nahradnich dilu... Chapu, ze po totalni bouracce se muze podelat hodne veci, ale to plati pojistovna, jinak ceny dilu jsou srovnatelne Mazda-Skoda, pri zapocteni vlivu poruchovosti to vychazi jasne pro mazdu - priklad: Nejvetsi problem u Octavie byla vaha vzduchu u Dieslu, u Mazdy 3 to byly (dokonce oficialne) spatne navrzene sterace, kde pod gumickou obcas zamrzala voda... Tohle mi prijde jako jednoznacny priklad.
Srovnávejte pls srovnávatelné... oktávka - jakej to je ročník uvedení a jakej bude u tyhle mazdy ?! hmm myslim ze srovnat oktavku 2 pri uvedeni na trh s o 4 roky mladsim autem od mazdy, tak mazda stahne ocas a ani nemukne. myslim tim auto stejny tridy samozrejme. Navic nechapu co sem furt tahate ty skodovky?! vadi vam jeji uspech? prodejnost?! sem zvedavej jestli ta mazda bude takovej trhak v celoeproskym meritku !!!!! Jinak nic proti asijskejm autum, nekomu se libi a nekomu ne, stejne jako skodovka, ale porovnejte tu tuhle mazdu treba s bmw, nebo mercedesem stejny tridy.........chytraci!
Co chceš od lidí, kteří si honí vlastní ego s deset let starou Hondou a přesvědčují sami sebe, že neudělali chybu?