- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chlapi !!! Najlepša je Bakara !! To je pozov...
Na takovou jsou dnes projektována, odpovídá tomu výběr materiálů i zpracování.
Po skončení leasingu je jedinou cestou ihned vůz odprodat do bazark a koupit nový. Jinak se problémům majitel nevyhne.
Doba, kdy se škodovka 105 dědila v rodině z otce na syna, je už dávno pryč.
Taky auta měním po 3 letech. Ale socky jsou z tebe teď vytočený... Já se ve středu na diskuzi navážel do čepičářů s Š 100,105,120, Favoritem či Feldou s vajíčkama za zamlženým oknem a to jsi měl vidět ty reakce!!!!!!
u sebe v manuálu jsem našel, že funkčnost airbagů není po 8 letech vůbec garantována, v jiném 5 roků.... v případě provozu bez havárií, oprav elektroniky
u některých aut airbag chcípne klidně i po výměně baterky
Vybrali spatny auto pro porovnani. R19 neni zadny nebezpecny krap. Na tu dobu to bylo fakt jedno z nejbezpecnejsich aut. Dokonce v crash testech porazilo treba forda escorda a seata toledo! Za ty prachy nic lepsiho neporidite!
http://www.dailymotion.com/video/x39u3k_renault-19-chamade_auto
tak jsem si myslel, ze si prectu neco o autech, a oni mezi to radi i reanaulty Vzdyt je to patrne uz z toho znaku <>
Navic to vyrobili soudruzi v socialisticke Francii =
Pane redaktore, pokud jsem článek dobře přečetl, jednalo se o dvě ojetiny, jen jinak staré.
První auto, bylo staré 10 let a v průměru s ním majitel najezdil 20 000 km ročně. Druhé auto, které bylo v technicky horším stavu bylo staré 3 roky a v průměru s ním ročně majitel najezdil 66 700 km. Navíc mohlo být bourané...
Marně jsem v článku hledal pro porovnání tet nového auta, jak slibuje nadpis. Možná byste měl slovo "nové" nahradit slovem "novější"L nebo "mladší". Ale to by pak článek neměl nádech senzačního odhalení, že?
Síla s jakou bezpečnostní pásy udrží posádku na svých místech, je u aut bez airbagů vyšší. U aut s airbagy se účinek rozkládá mezi nafukovací vak a pásy.
To je mně novina. Já byl na tom, že jsou pásy stejné, jen navíc vybavené předpínači. Ford Fusion.
Nejsou stejné, starší pásy drží víc. Staré pásy měly jen doraz, kdežto dnes je pás pod zátěží pořád kontrolovaně odvíjen. Proto je tam pak taky ten airbag a když se nenafoukne, zakousneš se do volantu. A předepínač má jen za úkol vymezit vůle mezi člověkem a pásem, aby tělo bylo brzděno pásem hned od začátku.
No jo, mnoho lidí řeší, kdo má větší šrot než ten druhý. Kdo ho má lepšího, většího, silnějšího...
Já jezdim v Trabantu a užívám si kvality, spolehlivosti a úspornosti svého vozu. Navíc Trabi má srdce! To ale dnes lidem moc neříká...
Trabi ma srdce ?? to sou ale kecy... Hlavne desne smrdi.. Tak doufam ze se Ti co nejdrive rozpadne a konecne si koupis auto...