Diskuze
Airbagů není nikdy dost
Děkujeme za pochopení.
Mikrob
Jezděte radeji MBčkem, cha chá!
http://www.zavolantem.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=112
Lucinka18
Re: Airbagy
Já bych je brala, ale nevím, kam bych je do své kárky narvala .
hm
nevim
me spise napada, ze to auto je mysleno pro 2 pasazery, na co ochrana vzadu, ale nevim, videl jsem jen 1 foto
yaack
crashtesty jsou blamáž
Oficial crashtesty jsou trochu matoucí. U bouračky jde dost také o hmotnosti, typy nárazů, rychlosti a velikost deformačních zón. Pokud to v 60ce napálí zezadu Patrol do pětihvězdičkového megana, tak se tento se svými pěti hvězdičkami z oficial testů může jít bodnout. Lidi v tom Renaultu budou s velkou pravděpodobností pořádně pocuchaný i vepředu. O čem přesně pak mluví současná podoba crashtestů, které testují jen čelní náraz do statické překážky v jedné rychlosti a jednu typizovanou boční ránu? Jenže ono dělat ty testy blíže realitě by bylo hodně drahé... Takže testy jsou dobré jako vodítko pro pravděpodobné následky u některých typů nárazů, ale hned je k tomu dobré přemýšlet, aby to auto kromě dobrého výsledku těchto testů bylo také co největší a mělo co nejdelší deformační zóny vepředu i vzadu. Z tohoto pohledu se jako dost dobrý jeví dneska třeba VW Tuareg. Jenže kdo na to v čr má..
muky
zajimave
Stejne maly prcek Fiat 500 dostal plny pocet bodu za ochranu posadky i bez zadniho airbagu, takze bud jsou u Toyoty neschopni, nebo kde opet jen o PR masaz na zakazniky.
Ono vliv na test pro ochranu posadky zadni airbag mit nebude, takze redaktor by nemusel slepe papouskovat PR material Toyoty k tomuto tematu. Zadni airbag se projevi v hodnoceni ochrany deti, protoze to, co se deje na zadni sedacce se nepocita do vyledku Adult, tedy posadky, ale do Child, tedy deti.
Tudiz 5 hvezdicek jde hrave udelat i se stavajicimi airbagy, ovsem ne pro deti vzadu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...