- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.zavolantem.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=112
Já bych je brala, ale nevím, kam bych je do své kárky narvala .
me spise napada, ze to auto je mysleno pro 2 pasazery, na co ochrana vzadu, ale nevim, videl jsem jen 1 foto
Oficial crashtesty jsou trochu matoucí. U bouračky jde dost také o hmotnosti, typy nárazů, rychlosti a velikost deformačních zón. Pokud to v 60ce napálí zezadu Patrol do pětihvězdičkového megana, tak se tento se svými pěti hvězdičkami z oficial testů může jít bodnout. Lidi v tom Renaultu budou s velkou pravděpodobností pořádně pocuchaný i vepředu. O čem přesně pak mluví současná podoba crashtestů, které testují jen čelní náraz do statické překážky v jedné rychlosti a jednu typizovanou boční ránu? Jenže ono dělat ty testy blíže realitě by bylo hodně drahé... Takže testy jsou dobré jako vodítko pro pravděpodobné následky u některých typů nárazů, ale hned je k tomu dobré přemýšlet, aby to auto kromě dobrého výsledku těchto testů bylo také co největší a mělo co nejdelší deformační zóny vepředu i vzadu. Z tohoto pohledu se jako dost dobrý jeví dneska třeba VW Tuareg. Jenže kdo na to v čr má..
Stejne maly prcek Fiat 500 dostal plny pocet bodu za ochranu posadky i bez zadniho airbagu, takze bud jsou u Toyoty neschopni, nebo kde opet jen o PR masaz na zakazniky.
Ono vliv na test pro ochranu posadky zadni airbag mit nebude, takze redaktor by nemusel slepe papouskovat PR material Toyoty k tomuto tematu. Zadni airbag se projevi v hodnoceni ochrany deti, protoze to, co se deje na zadni sedacce se nepocita do vyledku Adult, tedy posadky, ale do Child, tedy deti.
Tudiz 5 hvezdicek jde hrave udelat i se stavajicimi airbagy, ovsem ne pro deti vzadu.