- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi pred tromi rokmi som jeden trabant vyprevadil na vacsny odpocinok. Siel som s nim rychlostou asi 55 km/h, pricom som chcel jemne pribrzdit v tiahlej zakrute na polnej ceste, kedze ma z nej zacalo nejako vynasat. Vedel som, ze to auto bud brzdi poriadne, alebo nijak, napriek tomu som to brzdenie skusil s citom odstupnovat... Dopadlo to tak, ze auto sa stocilo do hodin, na chvilu postalo- uz som si chcel vydychnut, v tom vsak spravilo kotrmelec, otocilo sa z kolies spat na kolesa. To co z neho osatlo si presne nepamatam, mal som roztrhnuty clenok od pedalu, otras mozgu a vyklebne rameno. Viem vsak, ze mal odtrhnutu strechu a zlomenu polnapravu. Dodnes na neho spominam rad, aj ked som si s nim moc neuzil.
JE PODZIM A MY UŽ NADĚLUJEME!
Máme pro Vás skvělou nabídku! Nová Škoda Fabia 1,2 HTP/44 kW ve výbavové verzi Ambiente s klimatizací může být Vaše za pouhých 3 990 Kč měsíčně!
V základní vybavě tohoto modelu najdete mimo jiné 4 airbagy, ABS, centrální zamykání, posilovač řízení a elektrické ovládání předních oken.
Při využití originálního financování od ŠkoFINu s měsíční splátkou jen 3 990 Kč* (včetně garantované ceny havarijního pojištění a pojištění odpovědnosti po celou dobu financování) dostanete navíc zimní kola zdarma!
Jsi si jist, že jsi tu dobře???
Jdi s tou fobií někam, tato diskuze patří kvalitním vozům!
jezdilo do Bulharska s Trabantem a za ním byl dokonce karavan. No nebylo to super ....vozítko?
Vše nejlepší Trabi, hodně zdraví do další padesátky...
Nenech se otrávit některými ignoranty.
S Trabantem jsem prožil mnoho krásných chvil.
A k výročí jim přeju, aby se nadále vyskytovali již jen v muzeích či sbírkách nadšenců. A prosím ještě Trabantíky, aby s sebou na smetiště dějin vzali i Moskviče, Oltcity, Žiguly, Dacie, Wartburgy a další nebezpečné vraky z našich silnic. PaPa
Samozřejmě jsem myslel i Š105/120. S tím taky na smetiště.
Tak to jsou úderná hesla, jak v 50.létech. Probuď se!
Pokud vím, tak čekací doba na auto byla v NDR v druhé polovině osmdesátých let rovných čtrnáct let. Myslím, že bez rozdílu typu.
Ale zase nemazaly. Nevím, co je horší.
Jde vskutku o fenomén - mám jeden kousek z nostalgie na chalupě a jednoduchost údržby a nenáročnost provozu je opravdu těžko překonatelná. Nevím jestli bych se vydal tisíce kilometrů daleko, ale po okresních silnicích si to užívám. A předjet nečekaně pyšného majitele Superbu nebo Octavie představuje stále ještě parádní adrenalinový výkon a u ostatních řidičů překvapení nad nečekaným útokem dvoutaktního zázraku...