- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsem si jista tím, že by byl u nákladních vozů problém v obratech. Vezměte si Mercedes Actros, který začal používat AdBlue (kvůli Euro 5) mnohem dříve, než osobní vozy Mercedes-Benz začly směřovat k oné ekologii. Problém bude jinde
Uhodil hřebíček na hlavičku : "Lars Stenqvis z výrobce nákladních automobilů Scania nicméně uvedl, že hybridní užitkové vozy by se mohly během několika let stát regulérním odvětvím, pokud budou výrobci schopni prokázat, že nákup této technologie je rozumným krokem."
Nic ekologičtějšího se zatím nemůže vyplatit, protože nafta je zcela nesmyslně zdaňována míň než benzin, přestože ekologická zátěž (hlavně potom lokální znečištění mikroprachem, oxidy dusíku a řadou další hustě karcinogeních látek) je obrovské. Přesto nafťáky "dotujeme" z benzinových daní....