- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Padlo zde několik názorů na bezpečnost LPG nádrží. Proč je tedy do podzemních garáží zakázán vjezd autům s pohonem na LPG? Zatím jsem žádné logická vysvětlení nevypátral. Jediné co mne napadá, že v momentu požáru podzemního parkoviště asi výbuch přehráté nádrže s LPG udělá větší paseku než nádrž benzínu. Al eto je jen má teorie. Pokud je tu někdo z oboru, vysvětlete mi to, prosím. Dík.
Plyny v LPG jsou tezsi jak vzduch a drzi se u zeme. Kdyz tam pak nejakej chytrak odhodi vajgla, je vymalovano. Je to vicemene preventivni opatreni a garaze s kvalitni ventilaci s LPG problem nemaji, ne?
To Houn : Průmyslově se vodík nevyrábí elektrolízou, ale parním reformingem,
parciální oxidací ropných frakcí nebo při zplyňování uhlí. Energetická
náročnost elektrolízy je únosná ještě tak na školní pokusy nebo
laboratorní praxi, ale ne na výrobu ve velkém.
A co patentovaný postup výroby vodíku z vody vysokofrekvenční a vysokonapěťovou elektrolýzou? S příkonem pár desítek wattů měli dost vodíku pro silný hořák, který svým plamenem tavil ocel nebo co to bylo. Nebo je to nějaký fake?
Samotny fakt, ze Honda hodla toto auto vyrabet v malych seriich a pouze pronajimat, svedci vice nez jasne o faktu, ze technologie neni pripravena pro masove nasazeni. Nikde nevidim zminku o realne vyrobni cene vozu ani o nakladech na provoz (kolik stoji palivo).
Samozřejmě, že to ještě není připravené na masové rozšíření, ale už se to blíží. Dělají to dobře, musí v lidech postupně vybudovat důvěru k nové technologii...
a můžu vám říct že si už žádnou hondu nikdy nekoupim. tolik poruch sem neměl ani na mondeu, accord stoji víc v servisu než by jezdil. nebudu tady vyjmenovávat co všechno odešlo ale chci vás jen varovat.
mas stesti. Hondy patri k minimalne poruchovym vozum s perfektnimi jizdnimi vlastnostmi, takze nejake varovani zde je k smichu...
auta se podili 0,1 % na celosvetovych emisich CO2
A jako rozumny zdroj alt. energie vidim : http://graunte.com/download/kinergy/flash/
Závěry Evropské komise :Ke změně klimatu významně přispívají emise skleníkových plynů z dopravy a jejich podíl rychle roste. Asi pětina všech emisí skleníkových plynů Evropské unie pochází z dopravy a asi 90 % z nich jsou ze silniční dopravy
je levnější než nafta a mnohonásobně levnější než vodík. Má spoustu výhod. Především, dá se spalovat v dieslu a nedá se získat v arabské poušti nebo na Sibiři, takže utahuje kohouty na správném místě.
Já mám CR-V v benzínu. Sice to docela žere, ale jinak bomba. Někde jsem viděl parádní fotky, jen mám jinou barvu - rudou!!!!:
http://zavolantem.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=109
já mám accord tourer a je to hodně poruchový auto. zlatý mondeo !
"Vaše zelené já se tváří kysele jako manchesterský kyselý déšť při návštěvě benzinky?"..nebylo by aspoň foto, jak se tváří manchesterský kyselý déšť, když doleze na benzinku?
LPG/Vodikove nadrze v pripade havarie su na tom ako? Je to vlastne pojazdna bomba, nie??? Kto sa v tom vyzna, nech napise wo co go, pls...
Vim ze BMW delalo i jakesi crashtesty s vodikovymi nadrzemi a vse dopadlo dost v pohode. Jejich zaver byl, ze je to bezpecne. Ovsem nikdo asi nezkousel to auto poslat ve 150km/h do zdi, nebo proti stromu - bohuzel existuji i takove nehody..