- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim jak indicka Jawa, ale ceska stoji za prd. Koupil jsem si pred prazdninama zcela novou Dandy a po 15ti ruznejch poruchach behem dvou mesicu, jsem ji radeji se ztratou prodal, a koupil si ojetou motorku se kterou nemam jedinej problem. O aroganci lidi z Tynce nemluve, jejich ochota pri vyrizovani reklamaci je ukazkova (totez se neda rict o prazskem zastoupeni, ten pan co tam je, je skutecne ochotny a vstricny). Mozna je to jen muj pripad, ale je to fakt.
Kamarád si pořídil Jawa 650 Classic a opadává mu to jako listí na podzim, navíc první kus měl takové problémy s elektrikou, že mu jí okamžitě vyměnili za nový kus. Přitom jde o vcelku rozumnou konepci a mohla by to být slušná motorka se spolehlivým motorem, jenže co je to platné, když kvalita provedení je naprosto zoufalá...
Jawa byla v agónii již od 70tých let. Jawa 634 a její deriváty nebyla nijak bezporuchová. Koupil jsem ji novou v roce 84, provozoval 3 roky, najel asi 9 tkm a neustále řešil nějakou poruchu chodu motoru. Na druhou stranu díky tomu jsem se téměř vyučil motomechanikem. Příště více technických informací a trochu více článek rozvinout.
jj, 22koní, Čína je hold vždy o něco napřed