- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda nevím jak ostatní, ale já auto (přední náhon) z přetáčivého smyku vytahuju s lehkým přidáváním plynu do kontra a funguje to. Pokud se kola aspoň trochu chytnou, tak vás to ze zatáčky výtahne daleko lépe, než jen s vyšlápnutou spojkou.
To ti přece nikdo nebere, v článku je spis popisovan nedotačivý smyk - coz je u predniho nahonu logičtější a tam je ti kontra víš na co
To by mně opravdu zajímalo, kdo bude řidiče vyučovat? Drtivá většina učitelů autoškol jsou takoví "odborníci", že sami tento způsob jízdy nezvládají. Jedině redakatoři iDnes. Ti umí úplně všechno.
Ja byl ve Vysokým Mýtě, bylo to super podaný. Instruktoři paráda, doporučuji každýmu. Ubyde machýrků a odborníků se zkušenostma z hospody.
na tom videu jsou skoro jen BMW.Naučit se s bavorákem je asi lepší,ale co potom,až si zase sednu do svojí fábie?Všechno bude úplně jinak.Kde budou elektronický pomocnící?Změní se poháněná kola atd. .Mimochodem pneumatiky(protektory) Vraník je to největší peklo co jsem zažil.Koupil jsem si je na fábii(zlákala mě cena).Auto nesedí na silnici,a ten hukot od kol.Doporučoval bych je tak někomu na hory,kde je trvalá sněhová pokrývka.Tam zabírají víc než dobře.
No hlavne ze v tom clanku popsali co dela t s automatikou - "to same co s manualem" takze vyslapnout spojku jo ? to abych si tam nejakej drevenej pedal pridelal pro lepsi pocit ... Vi nekdo jak se v tomhle pripade chovat ? Udajne to ani poradne nevi ti instruktori ..
Sešlápnout spojku = (u automatu) kopnout páku do N (možná proto radí mít vždy zařazeno D, protože ze sekvenčních poloh je obvykle k N složitější "cesta"). Nicméně takový úkon znamená jednak logicky se zamyslet, což při nečekané (necvičené) situaci není jednoduché a druhak pustit na chvíli jednou rukou volant, zatímco nohy zůstanou bohužel zcela nevyužité... Taky je dobré nehodit tam náhodou zpátečku takže to chce čisté postrčení páku dopředu bez mačkání tlačítka nebo vychylování do stran. Asi takhle.
u jakehokoli smyku je nejlepsi slapnout na spojku. (fyzika druheho stupne zakladni skoly - scitani sil) vetsinou se auto srovna samo. pokud jedes moc rychle, pak teprve zacni kroutit volantem. pokud mas zadni nahon, je slozitejsi se naucit zvladat pretacivy smyk, ale zvladat naucenym zpusobem dale je jednodussi. (kontra radsi min - nez vic)
tenhle clanek je fakt spatnej.
nevim, kdo pise takovy blbiny, ze pri nedotacivem smyku se ma ubrat plyn. nesmysl. zmacknout spojku - NIC vic.
ziju na horach - v jesenikach. vsechny zpusoby mam odzkousene a i na silnici pri provozu je celkem zvladam.
pokud je dost mista tak u pretacivyho na prednim je mnohem lepsi slapnout na plyn nez na spojku
Prodám poukaz na kurz bezpečné jízdy hodnotě 3.890,-Kč bezDPH.
Temín si objednáte sami - poukaz je nevyplněný!!!
CENU NABIDNETE NA XMINIS@CENTRUM.CZ
Na rizeni jsem uplny drevo a s autem nejezdim, ale jezdim na snowboardu. Jednou sme sli ve firme na motokary a tam jsem zjistil ze kontra davam okamzite a instinktivne, se smykem nebyla sebemensi potiz. Podle me to musi plynout nejak z toho snowboardovani. Tak by to jinejm lidem treba taky mohlo pomoct.
No jestli ono to nebude tim, ze na snowboardu vyrovnavas instinktivne, protoze telo samo udrzuje rovnovaznou polohu. A na motokarach je to podle me to samy. Rozdil mezi motokarou a autem je v tom, ze s motokarou mas daleko vetsi kontakt a jakykoliv pohyb citis hned a ne az kdyz je pozde, jako v normalnim aute.
Hm, je mi jasný, jak to mám udělat, je mi jasný proč se tomu říká kontra, ale ve skutečnosti si myslím, že je lepší tento popis :"točím volantem ke směru vybočené zádě" tedy, záď mi vybočí vlevo, točím volantem vlevo. Když mi záď vybočí vlevo, vypadá to, že zatáčím doprava, proto se tomu říká kontra, když se snažím kola natočit vlevo.
hlavne by se melo zduraznit ze kontra tak zhruba jen o neco vic nez je natoceni protoze pak by se z toho mohl hrave stat skandinavskej pretocenej