- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale ty trapné narážky Cajzlů na venkovany jsou docela ubohé a svědčí o buranství pisatelů. Je obvyklé, že pokud nějaký takový ubožák sám nic neumí a nic neznamená, že se alespoň realizuje narážkami na vekovany nebo obecně na mimopražský, když jeho jediným "úspěchem" je, že jeho bydliště je v Prahééé, véééď. Přitom právě takovým jako sou oni, dle chování nejvíce čouhá sláma z bot.
Pán je zřejmě z maloměsta, že to bere tak vážně, že?
http://gamma.nic.fi/~zetka/index.htm
"Chtel jsem si koupit Harleye, ale nemel jsem na nej. Tak jsem si koupil Zetor."
Mrknete na galerie.
až budou mít na venkově podojíno, podestláno a nakrmeno. Ty vás tu za ty keci rozcupujou
Asi těžko. Ke mně se musí jet metrem a vidláci neumí jezdit po eskalátorech.
Vidláci maj v JZD ve 3 hod vše uděláno, tak v humně z kovošrotu montujou taková monstra, zatímco my na ně makáme. Pak na nás koukaj přes prsty, když přijedeme na venkov v mergoli nebo báwovi....
a žrát budeš co, když vidlák nesklidí? tak se uklidni a zapíchni si vidličku do mergle.
"Když se v roce 1955 dostala nová škodovka na veřejnost, už to nebyl Spartak, ale Orlík (pod tímto jménem ho představili na autosalónu v Bruselu), nebo Rival, nebo Škoda 44O (tak se jmenoval doma a nakonec definitivně i v zahraničí). Nikdo mu však neřekl jinak než Spartak. Důvod této marketingové je dnes těžko rozluštitelný - údajně hrozil střet s holandským výrobcem motocyklů Sparta. V srpnu 1955 oznámili i jeho cenu - standardní model stál 27 450 korun, exportní provedení se nemělo na domácím trhu zatím objevit. Oproti prvnímu prototypu se změnila přístrojová deska a víko zavazadlového prostoru už nezasahovalo až k zadnímu nárazníku, ale končilo nad nově vytvořeným zadním čelem. Změny vozu opticky prospěly, i když praktičtější by zřejmě byla varianta s lépe přístupným zavazadlovým prostorem."
v roce 59 pak, jak říkáš, přišla změna co se pružení týče - listy byly nahrazeny vinutejma pérama...od tý doby Octavia. takže se autor sekl o rok, a to nemluvím o tom, že to auto je od toho roku 54 stejný, jenom dostalo jiný pérování.
na obrázkách 7, 10 , 12 je podle vás kovošrot ? Zkuste někdy opustit kancelář a vrátit se na chvilku zpět do reality
samo že šrot... a navíc ostudná česká tovární produkce a ostuda a zdroj problémů nejednoho JZD. kdo si myslíš, že neska koupí zeror? jen zoufalec, co si nic jinýho nemůže dovolit.
v roce 54 přišel Spartak, kterýho díky podobnosti s nizozemskejma motorkama přejmenovali na Škoda 440, posléze na Octavia, když se k tomu pak ještě dělala Octavia Touring Sport. a to se vejdeme pořád ještě do padesátých let, někde si to dohledejte, vořeši.
tím samozřejmě reaguju na tu bujarou diskusi o důvěryhodnosti idnesu.
Pred vice nez padesati lety nebyly oktavky, ale spartaky.
jednovalec 10.3 litru ? a dopr... no to musi bejt zvuk
Že se nestydí na něco takového vůbec sednout. Vždyť to jsou neznačkové vozy!!!