Diskuze
Luxusní koráb z Koreje startuje, jmenuje se Genesis
Děkujeme za pochopení.
Magor Milda
Mně to auto připomíná Medvěda a to E-klasu
jedině nezajímavé jsou ty motory. Dnes jde i o spotřebu při slušných jízdních vlastnostech, takže by by nejvhodnější Common Rail od Mercedesů, třeba 320 CDI. Dále mnoho lidí provozuje sport, vozí třeba lyže nebo pejsky a potřebují luxusní kombík. SUV má zpravidla větší spotřebu, protože aerodynamika nesouhlasí, menší prostor na zavazadla, se stejným motorem je pomalejší a neobratnější. Takže bych považoval za měřítko dnes optimálního vozu třeba BMW pětkové řady kombi s šestiválcem, nebo obdobný kombík E320CDI od Mercedesa. Luxus i kvalita a hospodárnost současně.
Bluntp
Genesis
My slím že jako jediný na tomhle fóru můžu říct, že jsem v Genesis seděl ( a jel) a s klidným svědomím říkám že do tohoto kousku bych okamžitě šel (pokud bych měl ty peníze). Německé značky mají tradici ale kvalita už u nich není.
ppc1500
Ohrňovači nosů!
Jak tady čtu, tak skoro každý zde je šťastným majitelem BMW a Mercedesů. Samozřejmě i takový "paskvil" jako je Lexus, se pánům nezamlouvá, ne to ještě Hyundai..
Hlavně že tady ohrňujete nos nad Toyotou, prý je prodražená. No a co je BMW nebo Medvěd?! Nebo je to dobré auto jenom proto, že ho znáte déle a je z Evropy? Osobně si myslím, že konkrétně Lexus je rovnocenným soupeřem evropských vozidel.
kokoloko
kokokolo
Hyundai je celkem dobra, pouzivam ji v nasi firme, ale jako osobni auto bych to nechtel. Zalezi na tom, komu o co jde. Pokud je nekomu jedno, ze jezdi v Hyundai, tak bude spokojenej. BMW a Mercedesu asi nikdy konkurovat nebude moct, maj totiz tradici a prestiz a vysokou cenu (vsichni vedi, ze jsou drahe). Lexus je jen pozlatko, je to Toyota, takze nejsem ko. Kot, abych platil za prevlecenou Toyotu. Ale vsichni vime o co jde, takze kdyz si manazer sedne do Hyundae (vsichni si reknou, ze asi moc vaty mit nebude), je odepsanej, kdyz si sedne do S-ka tak si zase vsichni reknou, ze asi prachy ma, a vo tom to je, ne?
Andee
Re: kokokolo
Bude to jako Lexus... limuzína snobů, co na MB, BMW apod. nemaj a přesto by rádi byli za něco víc...
Otakáro
Pro manažera
Pro manažera tržnice je to dostatečně reprezentativní vůz.
Tom
Stejně neumí nic než rejžu, z těch jejich samochodů čouhá ba
Jezdím tímhle autem, to je něco podobnýho jako nakupovat na tržnici u žlutejch.
Koumeles
Re: Stejně neumí nic než rejžu, z těch jejich samochodů čouhá ba
Zdar, jak ti jedete HTPecko?
m
,,,
tak nevím... myslím že právě myšlení manažeři, ředitelé a lidé mající rádi luxus a komfort mají BMW, MB, Lexusy a spol. právě proto že to jsou BMW, MB a Lexusy... Tak nevím jak jim chce Hyundai zatnout tipec... vlastně pardon...jim konkurovat
Koumeles
Re: ,,,
Uz jen to, ze jsi napsal slovo Lexus...svedci o tom, ze to ma vyznam....
tojefuk
Bez tváře a charakteru
Asijská auta jsou bez tváře, charakteru, emocí, "bez chuti a bez zápachu", jsou to jen plechy se 4 koly. Japonci se snaží, ale u hyundaie to platí beze zbytku. Platí u něj, že co auto, to pes z jiné vesnice, navíc, bohužel, pěkně ošklivej (Matrix,Atos,Accent..) o designu nelze vůbec mluvit. Zatímco BMW, Mercedes, Audi, Citroen, Škodu aj., poznáte již z velké dálky, u asiata si značku musíš jít přečíst. Neschopnost vytvoření vlastního výrazu, je nutí opisovat u zavedených EU značek... Čína je kapitola sama pro sebe, tam designová cetra vůbec neznají, výrobu jedou rovnou z obtahů na pauzáku a fotek z autosalónů.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...