Diskuze

Bravo, takto oblékat se umějí jen Italové

"Bravo," to vám řeknou Italové, když jste dobří. Co ale říct o novém fiatu? Je krásný, výrazný, ale také méně komfortní a technicky rozhodně nevyčnívá. Zkusili jsme vrcholnou verzi Sport se stopadesátikoňovým turbodieselem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jjkk

31. 3. 2008 13:15
No..

tohle fakt psal nějakej tydýt. Nejen že papouškuje stejné blbosti co větčina redaktorů (tvrdé, tudíž nekvalitní plasty, silný posilovač a pak ten kontakt s vozovkou sakra chybí, obzvlášť v běžném provozu,  aj.), ale nejvíc mě pobavila absence madla na víku kufru zvenku a jak si tím pádem zamažu ruku při zasouvání prstů pod víko. To jako u těch aut kde je na víku  vnější madlo si tu ruku neumažu, protože tyto vozy mají taková madla kterým se špína vyhýbá, tudíž madla kouzelná;-D;-D;-D;-D!

0 0
možnosti

Speedy

4. 2. 2008 17:03
Co to je za cimbála

když ani neví, jak se leze do kufru. To testoval někdo z mateřský školky?

0 0
možnosti

Karusel

4. 2. 2008 13:58
1.9 JTD

Pokud se nepletu tak ten drnčivej motor, co podle všeho stojí za H. se montuje do Opelu a do Saaba.

Takže zasen nezbívá než si koupit 1.9 TDi :-). Ten je tichounkej ja sentinel.

0 0
možnosti

dug

4. 2. 2008 23:07
Re: 1.9 JTD

Drnčivý motory jsou všechny " Déčka ", záleží jen na automobilce, jakou pozornost věnuju jeho odhlučnění. Na základě osobní zkušenosti tvrdím, že nejlépe se to daří třeba Hondě, Mazdě nebo BMW, nejhůře naopak Škodovce, VW nebo Oplu. Mám Golfa IV, 1.9 TDi - traktor je to příšernej, jel jsem ve Fábii 1.4 TDi i 1.9 TDi - odlučnění příšerný. Jel jsem v Hondě ( jazz ) a Mazdě 6 a BMW 1 - vše diesly - a motor nebyl slyšet...

0 0
možnosti

CuoreSportivo

4. 2. 2008 8:06
Co to ten klouček mele

Takže my tady pročítáme osobní zaujatý názor studentíka ČVUT a iDnes se k tomu hlás? Takové kidy jsem už dloho nečet a zaujatost, neobjektivnost a nezkušenost z článku jenom čiší. Studentíku - fič na přednášku a v pokoji si trénuj jízdu s dřevěným kačerem. :-©

0 0
možnosti

Autodraha

4. 2. 2008 7:58
Totálna blbosť

Mám Bravo od augusta ale vôbec sa nestotožnujem s článkom. Samá neoprávnená kritika. Posudzovať auto len podľa výhľadu do zadu ... blbosť.

0 0
možnosti

CuoreSportivo

4. 2. 2008 8:07
Re: Totálna blbosť

Uklindi se, ten kluk co to napsal ještě tahá dřevěného kačera. Je to přitroblý zakomplexovaný studentík ČVUT, který o autech nic neví.

0 0
možnosti

petr

3. 2. 2008 20:25
Zmanipulovana recenze

Nerikam ze je to dokonale auto ale preci jenom ta recenze rozhodne neni objektivni. Predstavte si ze by takove auto udela Skoda. To by byly ody!! Autor vyslovene prestrelil, kydat hnuj se da na jakekoliv auto ale musi se to delat s citem pane redaktore :-)

0 0
možnosti

Jarda

3. 2. 2008 10:22
lehce horší než první generace

Na základě své zkušenosti z osobního svezení a sezení za volantem nového Bráva, bych se nebál tvrzení, že jízdní vlastnosti a převodovka jsou lehce horší než u první generace Bráva. Auto se v zatáčkách velmi naklání, kontakt s vozovkou přes volant je nejistý, řazení je nepřesné ( zejména 5 a zpátečka ), a dráhy mi přijdou dlouhé. Dieselová verze je velmi hlučná ( plně souhlasím s autorem článku ) - srovnatelná s odlučněním 1.9 TD u Felicie ( kdo někdy jezdil ), motor je velmi nekultivovaný v celém spektru otáček i po zahřátí a jízdě na " 5 " při stovce. Navíc se z motoru přenášejí vibrace na volant a členité plasty palubní desky, které posléze drnčí, vrzají - stejně jako vržou i sedadla, což mě překvapilo. Nekvalitní mi přišly i ovladače el. oken vpředu, které se zasekávaly, alespoň na straně řidiče, opravdu zvláštní aretanční mechanismus. První generace byla rozhodně lepší, ale o poznání méně prostorná.

0 0
možnosti

Andee

3. 2. 2008 18:45
Re: lehce horší než první generace

Dobrej pokus o vtip... když pominu celou řadu bludů, tak hlavně bych chtěl vidět tu Felicii 1.9TD ;-D

0 0
možnosti

mirek

2. 2. 2008 12:24
recenze

Recenze je psaná v duchu pravidla čí chleba jíš,toho píseň zpívej.Je jasné,že na německém informačním kanále nelze chválit jiný,než německý výrobek.Odlišnost by určitě redaktorovi neprošla.Skutečnost je naprosto odlišná a srovnávat např s ochcávii lze dost těžko jak v jízdních vlastnostech,tak technikou a bezpečností.Navíc prodeje Fiatu a škodovky nelze srovnávat absolutně.Fiat je ve světě značka,škoda -no name odrůda VW.

0 0
možnosti

Pavlíčekk

2. 2. 2008 11:03
Prosím IDNES pana redaktora vyhodit!

Tak jsem se právě dočetl, že na tom autě není nic dobrého! Ještě že na ostatních serverech mají trochu větší zkušennosti......;-DR^

0 0
možnosti

dasein

2. 2. 2008 10:59
Pan redaktor bude mít v garáži asi Passata TDI

Škoda, že sis nepřečetl více testů na tuto Bravu, takový kraviny by jsi nepsal, pane redaktore. Fiat už nějaký čas není ten Fiat v 80,90-tých letech, ještě sis nestačil všimnout ? Ta recenze mě aspoň pobavila    , děkuju!:-)

0 0
možnosti