- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle fakt psal nějakej tydýt. Nejen že papouškuje stejné blbosti co větčina redaktorů (tvrdé, tudíž nekvalitní plasty, silný posilovač a pak ten kontakt s vozovkou sakra chybí, obzvlášť v běžném provozu, aj.), ale nejvíc mě pobavila absence madla na víku kufru zvenku a jak si tím pádem zamažu ruku při zasouvání prstů pod víko. To jako u těch aut kde je na víku vnější madlo si tu ruku neumažu, protože tyto vozy mají taková madla kterým se špína vyhýbá, tudíž madla kouzelná!
když ani neví, jak se leze do kufru. To testoval někdo z mateřský školky?
Pokud se nepletu tak ten drnčivej motor, co podle všeho stojí za H. se montuje do Opelu a do Saaba.
Takže zasen nezbívá než si koupit 1.9 TDi :-). Ten je tichounkej ja sentinel.
Drnčivý motory jsou všechny " Déčka ", záleží jen na automobilce, jakou pozornost věnuju jeho odhlučnění. Na základě osobní zkušenosti tvrdím, že nejlépe se to daří třeba Hondě, Mazdě nebo BMW, nejhůře naopak Škodovce, VW nebo Oplu. Mám Golfa IV, 1.9 TDi - traktor je to příšernej, jel jsem ve Fábii 1.4 TDi i 1.9 TDi - odlučnění příšerný. Jel jsem v Hondě ( jazz ) a Mazdě 6 a BMW 1 - vše diesly - a motor nebyl slyšet...
Takže my tady pročítáme osobní zaujatý názor studentíka ČVUT a iDnes se k tomu hlás? Takové kidy jsem už dloho nečet a zaujatost, neobjektivnost a nezkušenost z článku jenom čiší. Studentíku - fič na přednášku a v pokoji si trénuj jízdu s dřevěným kačerem.
Mám Bravo od augusta ale vôbec sa nestotožnujem s článkom. Samá neoprávnená kritika. Posudzovať auto len podľa výhľadu do zadu ... blbosť.
Uklindi se, ten kluk co to napsal ještě tahá dřevěného kačera. Je to přitroblý zakomplexovaný studentík ČVUT, který o autech nic neví.
Nerikam ze je to dokonale auto ale preci jenom ta recenze rozhodne neni objektivni. Predstavte si ze by takove auto udela Skoda. To by byly ody!! Autor vyslovene prestrelil, kydat hnuj se da na jakekoliv auto ale musi se to delat s citem pane redaktore
Na základě své zkušenosti z osobního svezení a sezení za volantem nového Bráva, bych se nebál tvrzení, že jízdní vlastnosti a převodovka jsou lehce horší než u první generace Bráva. Auto se v zatáčkách velmi naklání, kontakt s vozovkou přes volant je nejistý, řazení je nepřesné ( zejména 5 a zpátečka ), a dráhy mi přijdou dlouhé. Dieselová verze je velmi hlučná ( plně souhlasím s autorem článku ) - srovnatelná s odlučněním 1.9 TD u Felicie ( kdo někdy jezdil ), motor je velmi nekultivovaný v celém spektru otáček i po zahřátí a jízdě na " 5 " při stovce. Navíc se z motoru přenášejí vibrace na volant a členité plasty palubní desky, které posléze drnčí, vrzají - stejně jako vržou i sedadla, což mě překvapilo. Nekvalitní mi přišly i ovladače el. oken vpředu, které se zasekávaly, alespoň na straně řidiče, opravdu zvláštní aretanční mechanismus. První generace byla rozhodně lepší, ale o poznání méně prostorná.
Dobrej pokus o vtip... když pominu celou řadu bludů, tak hlavně bych chtěl vidět tu Felicii 1.9TD
Recenze je psaná v duchu pravidla čí chleba jíš,toho píseň zpívej.Je jasné,že na německém informačním kanále nelze chválit jiný,než německý výrobek.Odlišnost by určitě redaktorovi neprošla.Skutečnost je naprosto odlišná a srovnávat např s ochcávii lze dost těžko jak v jízdních vlastnostech,tak technikou a bezpečností.Navíc prodeje Fiatu a škodovky nelze srovnávat absolutně.Fiat je ve světě značka,škoda -no name odrůda VW.
Tak jsem se právě dočetl, že na tom autě není nic dobrého! Ještě že na ostatních serverech mají trochu větší zkušennosti......
Škoda, že sis nepřečetl více testů na tuto Bravu, takový kraviny by jsi nepsal, pane redaktore. Fiat už nějaký čas není ten Fiat v 80,90-tých letech, ještě sis nestačil všimnout ? Ta recenze mě aspoň pobavila , děkuju!